مقاله الگوسازی ساختار ارتباطات تعاملی مؤلفه های کسبوکارهای کارآفرینان? برتر نوپا با رویکرد الگوسازی ساختاری- تفسیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوسازی ساختار ارتباطات تعاملی مؤلفه های کسبوکارهای کارآفرینان? برتر نوپا با رویکرد الگوسازی ساختاری- تفسیری دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوسازی ساختار ارتباطات تعاملی مؤلفه های کسبوکارهای کارآفرینان? برتر نوپا با رویکرد الگوسازی ساختاری- تفسیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوسازی ساختار ارتباطات تعاملی مؤلفه های کسبوکارهای کارآفرینان? برتر نوپا با رویکرد الگوسازی ساختاری- تفسیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوسازی ساختار ارتباطات تعاملی مؤلفه های کسبوکارهای کارآفرینان? برتر نوپا با رویکرد الگوسازی ساختاری- تفسیری :
تعداد صفحات :۳۳
چگونگی سنجش تفاوت فعالیتهای کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه، همچنین، سطح فعالیت کارآفرینانه از موضوعات مهم در پژوهشها است. با توجه به اهمیت موضوع بیانشده، تحقیق حاضر با هدف طراحی یک ساختار فراگیر به منظور شناسایی کسبوکارهای کارآفرینانه نوپا انجام گرفته است. روش تحقیق در چارچوب روشهای کیفی، روش الگوسازی ساختاری تفسیری (ISM) است. با بهکارگیری این روش روابط بین سنجههای برگزیده تعیین و بهطور یکپارچه تحلیل شده است. در نهایت، «ساختار تعاملی مؤلفههای شناسایی کسبوکارهای کارآفرینانه» طراحی شده است. نتایج نشان میدهد موارد ششگانه مهارتهای فردی، خلاقیت و نوآوری، مهارت تیم کاری، مهارت روابط اجتماعی، سطح انرژی بالا و سازماندهی بهینه منابع مؤلفههای با نفوذ بالا و وابستگی پایین در ساختار پیشنهادی هستند که باید به آنها به عنوان سنجههای کسبوکارهای کارآفرینانه، توجه ویژه شود.. نکته مهم و اجتنابناپذیر این است که عوامل و مهارتهای فردی به عنوان اصلیترین سنجه، بیشترین اهمیت و تأثیرگذاری را بر سنجههای دیگر دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.