مقاله تبیین مدل عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی آموزش الکترونیکی در دورههای کارشناسی ارشد دانشگاه های علموصنعت و تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین مدل عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی آموزش الکترونیکی در دورههای کارشناسی ارشد دانشگاه های علموصنعت و تهران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین مدل عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی آموزش الکترونیکی در دورههای کارشناسی ارشد دانشگاه های علموصنعت و تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مدل عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی آموزش الکترونیکی در دورههای کارشناسی ارشد دانشگاه های علموصنعت و تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین مدل عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی آموزش الکترونیکی در دورههای کارشناسی ارشد دانشگاه های علموصنعت و تهران :
تعداد صفحات :۲۹
اثربخشی دورههای مجازی، یکی از چالشهای پیش روی برگزارکنندگان این دورههاست که تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. بر این اساس، پژوهش پیش رو به بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی آموزش الکترونیکی پرداخته است. پژوهش حاضر از نظر هدف، توصیفی ـ پیمایشی است و از نظر نوع استفاده، کاربردی بهشمار میرود. ابزار اصلی پژوهش، پرسشنام محققساخته است. در این راستا، ۱۰۶ نفر از مدیران، کارشناسان و مدرسان دورههای آموزش الکترونیکی بهصورت تصادفی طبقهای انتخاب شدند و با مطالع مبانی نظری، جمعآوری اعضای نمونه و کاربرد روش حداقل مربعات جزئی، پنج دسته از عوامل اصلی مؤثر بر اثربخشی آموزش الکترونیکی، شامل عوامل مرتبط با دانشگاه (مؤسس آموزشی برگزارکنند دوره)، ویژگیهای دانشجو، ویژگیهای مدرس، عوامل آموزشی و عوامل محیطی شناسایی شد. همچنین، نتایج پژوهش نشان داد که عامل آموزش و عامل مرتبط با دانشگاه، بهترتیب دارای بیشترین و کمترین تأثیر بر اثربخشی آموزشهای الکترونیکی هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.