مقاله بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان :
تعداد صفحات :۳۳
هدف پژوهش حاضر، بررسی ارزش برند و وفاداری مصرفکنندگان به برندهای لوکس (از قبیل بوتیکها، مراکز خرید، خردهفروشیهای اینترنتی، نمایندگیها) و کانالهای توزیع موجود برای برندهای لوکس است. جامعه آماری این پژوهش، شامل مصرفکنندگان ۱۹ تا ۳۹ ساله در شهر کرمان است که پوشاک مارکدار مصرف میکنند. برای این کار، ۲۰۰ پرسشنامه به روش گلولهبرفی بین مصرفکنندگان توزیع شد و ۱۱۴ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل اطلاعات بهکار برده شد. تجزیه و تحلیل فرضیههای پژوهش با استفاده از آنووا، تست دانکن و تحلیل رگرسیون خطی چندگانه صورت گرفت. با بررسی ارزشهای برند در هریک از کانالهای متنوع میبینیم شرکتکنندگان ارزش برند را بهطور متفاوتی ارزیابی میکنند که به نوع کانال توزیع بستگی دارد. شرکتکنندگان تفاوت معناداری در زمینه وفاداری برند، در نتیجه خرید از کانالهای متنوع نشان ندادند. با بررسی تأثیر ارزش برند بر وفاداری مصرفکنندگان مشخص شد ارزشهای برند که بر وفاداری مصرفکنندگان تأثیر میگذارد، بستگی به نوع کانال توزیع دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.