مقاله طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده :
تعداد صفحات :۳۶
: این مطالعه تلاش میکند دانش حاضر در زمینه احساس گناه مصرفکننده را از طریق پیشنهاد یک مدل ساختاری بررسی کند و در قالب این مدلْ رفتارهای خرید آینده فرد را پیشبینی نماید. این مطالعه با استفاده از روش تحلیل عاملی در میان جامعه مصرفکنندگان مراجعهکننده به مراکز خرید شهر کرمانشاه به اجرا درآمد. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه استاندارد احساس گناه مصرفکننده آیلا اوزان و همکاران (۲۰۱۲) با روایی محتوایی ۶۲/۰ و پایایی ۷۸/۰ بود، و با استفاده از نرمافزارهای SPSS و آموس تجزیه و تحلیل انجام گرفت و، در نهایت، مشخص شد که بین احساس گناه و خریدکردن، خریدنکردن، تخطی از هنجارها، خودسرزنشی، و لذتگرایی در سطح اطمینان ۹۵ درصد رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین، بین احساس گناه و واکنشهای مقابلهای و نیز بین واکنشهای مقابلهای و پیشبینی رفتارهای خرید در آینده رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین، در مدل نهایی، خریدنکردن دارای بیشترین تأثیر در بروز احساس گناه در مصرفکننده بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.