مقاله بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژ? برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالع? موردی: اپراتور های تلفن همراه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژ? برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالع? موردی: اپراتور های تلفن همراه) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژ? برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالع? موردی: اپراتور های تلفن همراه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژ? برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالع? موردی: اپراتور های تلفن همراه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژ? برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالع? موردی: اپراتور های تلفن همراه) :
تعداد صفحات :۲۷
هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با تأکید بر مشوقهای پولی و غیر پولی و همچنین، تصویر شرکت در بین دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است. سنجش متغیرهای تحقیق با استفاده از پرسشنامه صورت پذیرفت. پس از اطمینان از پایایی و روایی، پرسشنامه در میان نمونهای متشکل از ۳۴۴ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی توزیع شد. روش تحقیق توصیفی و از شاخه همبستگی و مبتنی بر معادلات ساختاری است. این پژوهش نشان داد که تبلیغات و مشوقها بر ارزش ویژه برند تأثیرگذار است. اثر تبلیغات مثبت ولی اثر مشوقها بر ارزش ویژه برند متفاوت بوده است. اثر مشوقهای پولی بر ارزش ویژه منفی ولی اثر مشوقهای غیر پولی بر ارزش ویژه برند مثبت بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.