مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاه‎های کوچک و متوسط تهران)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاه‎های کوچک و متوسط تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاه‎های کوچک و متوسط تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاه‎های کوچک و متوسط تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاه‎های کوچک و متوسط تهران) :

تعداد صفحات :۲۴

این نوشتار در پی پاسخ‎گویی به این مسئل اصلی است که مدل پذیرش تجارت الکترونیکی، در بنگاه‎های کوچک و متوسط چگونه بوده و عوامل مؤثر بر توسع تجارت الکترونیکی در این بنگاه‎ها کدامند. برای پاسخ‎گویی به این مسئله، پس از بررسی ادبیات موضوعی و تدوین مدل نظری پژوهش با استفاده از روش پژوهش اکتشافی، به‎دنبال پاسخ‎گویی به سؤال‎های پژوهش بودیم که در ضمن بررسی سیصدوچهار بنگاه منتخب در شهر تهران با استفاده از ابزار پرسش‎نامه، مدلی ارائه ‎شده است که دارای چهار دسته عوامل محیط کلان، عوامل محیط صنعت، عوامل محیط داخلی و مشخصات فناوری است. مراحل رشد تجارت الکترونیکی نیز در دو سطح پذیرش اولیه و نهادینه‎کردن نگریسته شده است. در پایان ضمن بررسی روابط بین این عوامل و شاخص‎های هر دسته از عوامل، مدل نهایی پژوهش ارائه شده است که در آن، عوامل محیط بیرونی به دو دسته عوامل محیط کلان و عوامل محیط صنعت تقسیم‎ می‌شوند و هر کدام به‎صورت منفک بر مراحل پذیرش و توسع تجارت الکترونیکی در بنگاه‎های کوچک و متوسط تأثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.