مقاله مدیریت ارتباط با شهروند: مطالع? رابط? آن با مشارکت، پاسخگویی عمومی و شفافیت در منطق? ۳ شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت ارتباط با شهروند: مطالع? رابط? آن با مشارکت، پاسخگویی عمومی و شفافیت در منطق? ۳ شهر تهران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با شهروند: مطالع? رابط? آن با مشارکت، پاسخگویی عمومی و شفافیت در منطق? ۳ شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با شهروند: مطالع? رابط? آن با مشارکت، پاسخگویی عمومی و شفافیت در منطق? ۳ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با شهروند: مطالع? رابط? آن با مشارکت، پاسخگویی عمومی و شفافیت در منطق? ۳ شهر تهران :
تعداد صفحات :۳۸
پژوهش پیش رو بهدنبال مطالع نقش مدیریت ارتباط با شهروند در ارتقای مشارکت عمومی، پاسخگویی عمومی و شفافیت است. ضرورت ارتباط مداوم بین دولت و شهروندان از طریق سیستمهایی چون دولت الکترونیک، بهطور بالقوه بسیاری از موانع و چالشهای ارتباطی را کاهش دادهاند. از این رو، برخی معتقدند که سیستم مدیریت ارتباط با شهروند با ارتقای مشارکت شهروندان، بهطور بالقوه سبب تقویت کارکردهای پاسخگویی و شفافیت میشوند. به همین دلیل، این پژوهش با هدف شناسایی تأثیر مدیریت ارتباط با شهروند بر افزایش مشارکت عمومی، پاسخگویی عمومی و همچنین شفافیت سازمانهای دولتی در منطق ۳ شهر تهران انجام شده است. روش پژوهش مورد استفاده توصیفی ـ همبستگی و بهطور مشخص، مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. بر این اساس، مدل ساختاری از چگونگی روابط میان این چهار متغیر در نرمافزار لیزرل اجرا شد. نتایج پژوهش نشان میدهد که بین این چهار متغیر رابط معناداری وجود داشته و مشارکت عمومی نقش میانجی را ایفا میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.