مقاله تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) :
تعداد صفحات :۲۸
هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با متغیر میانجی خودکارآمدی کارکنان میباشد. این تحقیق از نظر ماهیت و روش، کمّی- توصیفی و از نظر هدف از نوع کاربردی است. ۱۵۰ نفر از کارکنان شرکت امرسان جامعهی آماری پژوهش را شکل میدهند که اعضای نمونه به روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامهی استاندارد استفاده شده و بهمنظور بررسی روایی پرسشنامه از روش روایی تشخیصی از شاخصAVE استفاده شد. همچنین پایایی پرسشنامه بهوسیلهی روش پایاییترکیبی CR به همراه آلفای کرونباخ بررسی شد. آزمون فرضیات پژوهش از الگوی معادلات ساختاری با نرمافزار SMART-PLS انجام شد. نتایج بهدست آمده از پژوهش نشان میدهد که بازاریابیداخلی بر نوآوریسازمانی با شدت (۵۰۱/۰) ، بازاریابی داخلی بر خودکارآمدیکارکنان با شدت (۷۹۵/۰) و همچنین خودکارآمدیکارکنان بر نوآوری سازمانی با شدت (۶۸۸/۰) تاثیر دارد و در نهایت خودکارآمدی کارکنان بهعنوان میانجی در تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با شدت (۵۴۶/۰) تاثیرگذار است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.