مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیل? کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخان? مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیل? کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخان? مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیل? کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخان? مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیل? کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخان? مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات ارائه شده به وسیل? کتابخانه‌های دانشگاهی در افزایش اعتماد دانشجویان به آن (مورد مطالعه: کتابخان? مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران) :

تعداد صفحات :۳۲

هدف: کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاهی نقش اساسی در رفع نیازهای اطلاعاتی دانشجویان دارند، از این رو کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند نیز تأثیر مهمی بر اعتماد دانشجویان به آنها دارد. در پژوهش حاضر کیفیت خدمات ارائه شده به وسیل کتابخان مرکزی دانشگاه تهران و نقش آن در اعتماد دانشجویان به آن (اعتماد نهادی) بررسی شده است.
روش‌شناسی: این پژوهش با روش پیمایشی و استفاده از پرسشنام ساخت‌یافته بین دانشجویان دانشگاه تهران انجام گرفته و تعداد نمونه ۴۳۷ نفر بوده است که با روش نمونه‌گیری طبقه‌ای نسبی انتخاب شدند.
یافته‌ها: یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که متغیرهای مستقل تحقیق شامل «کیفیت خدمات، رضایت‌مندی، ارزشیابی اثربخشی خدمات، و انتظارات از خدمات» رابط معناداری با متغیر وابست «اعتماد نهادی» دارد. از این میان، دو متغیر «رضایت‌مندی» و «کیفیت خدمات» دارای قوی‌ترین رابطه است. نتایج تحلیل رگرسیونی نشان می‌دهد که متغیرهای مستقل واردشده در معادل رگرسیون‎ْ‎‏، ۵۴ درصد از واریانس متغیر وابسته (اعتماد نهادی) را پیش بینی می‌کنند.
اصالت / ارزش: پژوهش حاضر اولین پژوهشی است که به بررسی نقش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی در میزان اعتماد نهادی دانشجویان به کتابخانه پرداخته است. سنجش و اندازه‌گیری اعتماد دانشجویان به کتابخانه و عوامل مؤثر بر آن از قبیل کیفیت خدمات، نقش بسیار مهمی در پیشرفت و بهبود امور کتابخانه‌ها دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.