مقاله سنجش میزان اختلالات خوردن و ارتباط آن با هوش هیجانی (مطالع? موردی دانشجویان دختر دانشگاه تبریز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش میزان اختلالات خوردن و ارتباط آن با هوش هیجانی (مطالع? موردی دانشجویان دختر دانشگاه تبریز) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش میزان اختلالات خوردن و ارتباط آن با هوش هیجانی (مطالع? موردی دانشجویان دختر دانشگاه تبریز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان اختلالات خوردن و ارتباط آن با هوش هیجانی (مطالع? موردی دانشجویان دختر دانشگاه تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش میزان اختلالات خوردن و ارتباط آن با هوش هیجانی (مطالع? موردی دانشجویان دختر دانشگاه تبریز) :
تعداد صفحات :۲۴
در حال حاضر، اختلالات خوردن یکی از نگرانیهای سازمان بهداشت جهانی است، زیرا این اختلالات بیشترین میزان مرگومیر را در بین بیماریهای روانی به خود اختصاص داده است. بر همین اساس، مطالع حاضر تلاش دارد میزان اختلالات خوردن را در دختران دانشجو با هدف مشخصکردن ارتباط بین این اختلالات و هوش هیجانی، که بهمنزل یک متغیر روانشناسیـ اجتماعی شناخته میشود، تعیین کند. روش تحقیق، پیمایشی و ابزار اندازهگیری، پرسشنام بستهپاسخ است. جامع آماری شامل دختران دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز در سال تحصیلی ۱۳۹۱ـ۱۳۹۲ به تعداد ۴۵۱۴ نفر است که از این تعداد، ۴۰۰ نفر به روش تصادفی طبقهای انتخاب شدهاند. نتایج نشان داد که هوش هیجانی و ابعاد آن با اختلالات خوردن و ابعاد آن رابط منفی و معنادار دارد؛ به این معنی که هر اندازه خودآگاهی، خودکنترلی، هشیاری اجتماعی، مهارتهای اجتماعی، و در کل هوش هیجانی آزمودنیها افزایش یابد، اختلالات خوردن در آنها کاهش مییابد و برعکس. براساس تجزیه و تحلیل رگرسیونی از بین متغیرهای مورد بررسی، متغیر هشیاری اجتماعی با ۲۴/۱ beta= – مهمترین عامل پیشبینیکنند تغییرات در اختلالات خوردن است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.