مقاله اطلاعات بازار دربار? عوامل بنیادی و مدیریت سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اطلاعات بازار دربار? عوامل بنیادی و مدیریت سود دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اطلاعات بازار دربار? عوامل بنیادی و مدیریت سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اطلاعات بازار دربار? عوامل بنیادی و مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اطلاعات بازار دربار? عوامل بنیادی و مدیریت سود :
تعداد صفحات :۲۴
هنگامی که سرمایهگذاران به آگاهی بیشتری در مورد عوامل بنیادینی که مختصات مالی شرکت را ترسیم میکنند، دست مییابند، بهطور منطقی میباید توانایی بیشتری نیز برای تشخیص مدیریت سود داشته باشند. بنابراین در چنین شرایطی، مدیران انگیزه کمتری برای دستکاری یا مدیریت سود دارند. پژوهش پیش رو بهصورت تجربی، به بررسی تأثیر آگاهی سرمایهگذاران از چهار عامل مهم بنیادی شرکت بر توانایی آنها در شناسایی سودهای مدیریتشده در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران میپردازد. دور زمانی مورد مطالعه سالهای ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۸ و نمون انتخابی شامل ۱۱۹ شرکت است. نتایج حاصل از پژوهش نشان میدهد که دانش بازار از دو عامل بنیادی جریان نقد عملیاتی و نسبت بازده مالکانه، تأثیری کاهنده و معنادار بر سطح مدیریت سود دارد، اما شواهدی دال بر وجود چنین تأثیر منفی و معناداری در مورد دو عامل بنیادی دیگر؛ یعنی کیفیت سود و نوسان فروش یافت نشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.