مقاله موانع استفاده از فناوری تلفن همراه به عنوان رسانه آموزشی در آموزش کشاورزی از دیدگاه کارکنان ترویج کشاورزی استان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله موانع استفاده از فناوری تلفن همراه به عنوان رسانه آموزشی در آموزش کشاورزی از دیدگاه کارکنان ترویج کشاورزی استان اردبیل دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله موانع استفاده از فناوری تلفن همراه به عنوان رسانه آموزشی در آموزش کشاورزی از دیدگاه کارکنان ترویج کشاورزی استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله موانع استفاده از فناوری تلفن همراه به عنوان رسانه آموزشی در آموزش کشاورزی از دیدگاه کارکنان ترویج کشاورزی استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله موانع استفاده از فناوری تلفن همراه به عنوان رسانه آموزشی در آموزش کشاورزی از دیدگاه کارکنان ترویج کشاورزی استان اردبیل :

تعداد صفحات :۲۴

تحقیق توصیفی- پیمایشی حاضر با هدف بررسی موانع کاربست تلفن همراه در آموزش کشاورزی انجام گرفت. جامعه مورد مطالعه آن کارشناسان جهاد کشاورزی استان اردبیل بودند که ۱۱۴ نفر از آن ها به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. ابزار تحقیق پرسشنامه‌ای بود که روایی آن به کمک متخصصین تایید گردید و برای پایایی آن یک مطالعه راهنما انجام شد. مقدار آلفای کرونباخ ۸۲۵/۰ نشان دهنده پایایی بالای ابزار تحقیق می باشد. نتایج نشان داد که کارشناسان استفاده محدودی از تلفن همراه در امور آموزشی ترویجی کشاورزی می‌کردند. آنان آشنایی کمی با قابلیت‌های تلفن همراه داشتند. کمی مهارت استفاده از این قابلیت ها، بالا بودن هزینه ها و عدم حمایت مالی سازمان متبوع در پرداخت هزینه های آموزشی، مانع از استفاده گسترده آن شده بود. از بین کاربردهای مختلف فناوری، استفاده‌های فرعی و برقراری تماس های شخصی بیشترین کاربرد را داشتند. در مقابل، کسب اطلاعات بازار، ابزار مکان‌یابی و اتصال به اینترنت کمترین کاربرد را داشته اند. نتیجه تحلیل عاملی نشان داد که موانع کاربست تلفن همراه در آموزش کشاورزی در شش عامل با اسامی موانع اطلاعاتی- ارتباطی، روانشناختی، مالی- اعتباری، مهارتی، پیچیدگی، و بستر نامناسب خلاصه شدند و ۲۶/۶۸ درصد از کل واریانس را تبیین نمودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.