مقاله بررسی تأثیر دما، درصد قیر و میزان تراکم بر مدول برجهندگی آسفالت


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر دما، درصد قیر و میزان تراکم بر مدول برجهندگی آسفالت دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر دما، درصد قیر و میزان تراکم بر مدول برجهندگی آسفالت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر دما، درصد قیر و میزان تراکم بر مدول برجهندگی آسفالت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر دما، درصد قیر و میزان تراکم بر مدول برجهندگی آسفالت :

تعداد صفحات :۲۱

در این تحقیق اثر پارامترهای دما، درصد قیر و میزان تراکم بر روی مدول برجهندگی۱ آسفالت بررسی شده‌است. نمونه‌های آسفالتی با روش تراکم ژیراتوری۲ متراکم شده‌اند. برای تعیین مدول برجهندگی نمونه‌ها، از آزمایش کشش غیر مستقیم۳ استفاده شده‌است و نمونه‌های ساخته شده با تراکم‌ها و درصد قیرهای مختلف در دماهای مورد نظر تحت آزمایش کشش غیر مستقیم قرار گرفته‌اند. برای افزایش دقت در هر حالت دو نمونه آزمایش شده و نتایج به ‌دست آمده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند. نتایج به ‌دست آمده نشان می‌دهد، مدول برجهندگی آسفالت، با افزایش دما و درصد قیر کاهش یافته و با افزایش تراکم افزایش می‌یابد. نحوه تغییرات مدول برجهندگی برحسب دما، در صد قیر و تعداد دوران به کمک رابطه‌ای که از نتایج این تحقیق به دست آمده تقریب زده شده‌است. مقایسه پیش بینی‌های این رابطه با نتایج آزمایشگاهی نشان می‌دهد رابطه ارائه شده از دقت قابل قبولی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.