مقاله بخش‌بندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائه مدل بازار هدف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بخش‌بندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائه مدل بازار هدف دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بخش‌بندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائه مدل بازار هدف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بخش‌بندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائه مدل بازار هدف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بخش‌بندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائه مدل بازار هدف :

تعداد صفحات :۳۴

هدف از پژوهش حاضر، مقاله بخش‌بندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائه مدل بازار هدف است. ابزار این پژوهش پرسشنامه محقق‌ساخته‌ای شامل ۵۳ سؤال بود که پس از تأیید روایی و پایایی (۹۳/۰ = ) در میان ۷۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان خارجی در رویداد ورزشی بین‌المللی و مسابقات دهه فجر سال ۸۹ – ۱۳۸۸ از ۵۳ کشور دنیا توزیع و توسط ۴۷۵ نفز از آنان تکمیل شد. به‌منظور تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از روش تحلیل عاملی استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که فرهنگ‌های انگلو، اروپای لاتین، اروپای شرقی، عرب، آسیای جنوبی، آسیای کنفوسیوسی و آسیای مرکزی از نظر بازار گردشگری ورزشی، بیشترین علاقه را به جاذبه‌های مرتبط با مسابقات و رویدادهای ورزشی دارند (۶۵/۹۷ درصد). با بهره‌گیری از روش تحلیل عاملی تأییدی و نرم‌افزار لیزرل، ۸۰/۸ پنج جاذبه مورد علاقه گردشگران ورزشی به بازار گردشگری ورزشی از حیث جاذبه‌های
طبیعی – ورزشی مشخص شد. همچنین با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی، چهار عامل شامل جاذبه‌های مرتبط با کوهستان و برف (با مقدار ویژه ۸۷/۶)، جاذبه‌های مرتبط با ورزش‌های آبی و ساحلی (با مقدار ویژه ۸۵/۱)، مسابقات و رویدادهای ورزشی (با مقدار ویژه ۴۲/۱) و جاذبه‌های مرتبط با بیابانگردی و کویرنوردی (با مقدار ویژه ۱۹/۱) به‌عنوان مدل بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی تعیین شد. یافته‌ها نشان داد که به‌طور کلی چهار عامل مدل اکتشافی، ۹۵/۶۲ درصد بازار هدف گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی را تعیین و پیش‌بینی می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.