مقاله طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکتهای مشتریمحور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکتهای مشتریمحور دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکتهای مشتریمحور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکتهای مشتریمحور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکتهای مشتریمحور :
تعداد صفحات :۲۷
امروزه صاحبنظران مدیریت و مدیران اجرایی بر اهمیت و نقش بهسزای فرهنگ سازمانی در راستای تحقق اهداف و پیشبرد امور سازمانها واقف بوده؛ بنابراین، درصدد شناسایی و نیز چگونگی بهکارگیری روشهایی مفید جهت تقویت جنبههای مثبت آن هستند. بهطور کلی میتوان گفت، یکی از مشکلاتی که بر سر راه مدیران سازمانها برای شناخت ابعاد فرهنگی وجود دارد، انتخاب چارچوب مفهومی یا مدلی جامع، درست و عمیق از فرهنگ سازمانی است. به این منظور در پژوهش حاضر در آغاز به مطالعهی گسترده ادبیات پژوهش پرداخته و بر پایه آن ابعاد و مؤلفههای فرهنگ سازمانی شایسته استخراج شده است. سپس بهمنظور تعیین میزان مناسب بودن این ابعاد و مؤلفهها از نظرهای استادان و صاحبنظران مدیریت استفاده شده است. در نهایت با بهرهگیری از ادبیات پژوهش و همچنین ابعاد و مؤلفههای شناسایی شده مدلی برای فرهنگ سازمانی شایسته در شرکتهای مشتریمحور ارایه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.