مقاله بررسی اثرات همگرایی بر مدیریت رسانههای خبری چاپی مورد مطالعه روزنامه همشهری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثرات همگرایی بر مدیریت رسانههای خبری چاپی مورد مطالعه روزنامه همشهری دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثرات همگرایی بر مدیریت رسانههای خبری چاپی مورد مطالعه روزنامه همشهری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات همگرایی بر مدیریت رسانههای خبری چاپی مورد مطالعه روزنامه همشهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثرات همگرایی بر مدیریت رسانههای خبری چاپی مورد مطالعه روزنامه همشهری :
تعداد صفحات :۲۷
در سالهای اخیر تلاشهای زیادی از سوی مدیران رسانهها در جهت رسیدن به چارچوبی برای گذار از اتاق-های خبر سنتی به اتاقهای خبر همگرا انجام شده است. بههمین دلیل شناسایی موانع و چالشهایی که اتاق-های خبر در این مسیر با آن مواجه هستند، بسیار مهم است.در این پژوهش تلاش شده تا تأثیرهای همگرایی در قالب مجموعه جامعی از چالشها و موانع در قالب ۴ دسته عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرهنگی و نهادی شناسایی شوند. بهمنظور شناسایی این چالشها از روش تحلیل محتوای ادراکی و پیمایش استفاده شده است. بدین ترتیب که نتایج پژوهشهای متعددی در مورد تأثیر همگرایی بر اتاقهای خبر مورد تحلیل قرار گرفته سپس با پیمایش آن در اتاقهای خبر روزنامه همشهری موانع و چالشهای همگرایی شناسایی شده است. نتایج پژوهشهای انجام شده در این زمینه بیانگر آن است، نبود فرهنگ مشارکت در میان پرسنل اتاق خبر، عدم تعامل سازنده میان اتاقهای خبر چاپی و آنلاین، زمانبر بودن فرآیند تربیت نیروهای چندمهارته و انعطافپذیر و فقدان سرمایهگذاریهای لازم در زمینه بهکارگیری فناوریهای نوین رسانهای از مهمترین موانع همگرایی در اتاقهای خبر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.