مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایهگذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
( مطالعهی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد) :
تعداد صفحات :۲۹
پژوهش حاضر بر آن است تا با شناسایی مهمترین شاخصهای اثرگذار بر رضایت سرمایهگذاران از خدمات ارایه شده توسط کارگزاریها، وضعیت رضایت مشتریان بورس اوراق بهادار تهران و بورس-های منطقهای اصفهان و یزد را از این خدمات سنجیده و با شناسایی نقاط ضعف هریک از آنها، راهنمایی را برای بهبود خدمات در اختیار دستاندرکاران امر قرار دهد. پرسشنامه این پژوهش از ادبیات پژوهش برگرفته شده است اما برای اثبات روایی آن علاوهبر نظر خبرگان، از تحلیل عاملی نیز استفاده شده است. نتایج این مطالعه بیانگر آن است که بهترتیب، رضایت سرمایهگذاران بورسهای تهران، یزد و اصفهان از وضعیت مناسبتری برخوردارند و مسئولان بورس منطقهای اصفهان نیازمند توجه بیشتری به نیازهای سرمایهگذاران دارند.گفتنی است، اگرچه کارگزاران بورسهای تهران و یزد، رضایت مشتریان را تاحدی جلب نمودهاند اما هنوز هم در نیمی از شاخصهای رضایت مشتریان، شکاف منفی دارند. نکته جالب توجه در نتایج این پژوهش، عدم برآورده شدن انتظارات سرمایه-گذاران در مورد بعد پاسخگویی در هرسه بورس مورد پژوهش است که مطالعات بیشتری در رابطه با آن را میطلبد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.