مقاله بررسی روابط بین ویژگیهای عناصر آموزشی مدرسه با وضعیت کتابخانههای آموزشگاهی تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی روابط بین ویژگیهای عناصر آموزشی مدرسه با وضعیت کتابخانههای آموزشگاهی تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی روابط بین ویژگیهای عناصر آموزشی مدرسه با وضعیت کتابخانههای آموزشگاهی تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روابط بین ویژگیهای عناصر آموزشی مدرسه با وضعیت کتابخانههای آموزشگاهی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی روابط بین ویژگیهای عناصر آموزشی مدرسه با وضعیت کتابخانههای آموزشگاهی تهران :
تعداد صفحات :۲۱
هدف: هدف مقاله حاضر کشف روابط بین ویژگیهای عناصر آموزشی مدرسه با وضعیت کتابخانههای آموزشگاهی میباشد.
روش: روش پژوهش پیمایشی است و از ۴ نوع پرسشنامه (بررسی وضعیت کتابخانه، بررسی ویژگیهای مدیر، دبیر، و کتابدار) استفاده شده است. جامعه پژوهش، مدارس متوسطه دخترانه مناطق ۶ (نماینده مناطق مطلوب) و ۱۵ (نماینده مناطق نامطلوب) آموزشی تهران است. دادههای بدست آمده توسط نرم افزار SPSS و با استفاده از آزمون همبستگی اسپیرمن تحلیل شدهاند.
یافتهها: بین هیچ یک از ویژگیهای مورد بررسی مدیران جامعه با وضعیت کتابخانه مدرسه رابطه معنیداری وجود ندارد. بین میزان رضایت کتابدار از کتابخانه مدرسه خود و همچنین بین گذراندن دوره آموزشی کوتاه مدت کتابداری توسط کتابدار با وضعیت کتابخانه مدرسه رابطه مستقیم و معنیداری وجود دارد. بین روش تدریس دبیران نیز با وضعیت کتابخانه مدرسه رابطه مستقیم و معنیداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.