مقاله مفهومپردازی “بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی” در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مفهومپردازی “بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی” در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مفهومپردازی “بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی” در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مفهومپردازی “بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی” در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مفهومپردازی “بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی” در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی :
تعداد صفحات :۳۴
هدف مقالهی حاضر آن است تا با کنکاشی نوپردازانه و ایجاد همگرایی مؤثر بین دوحوزهی بازاریابی و کارآفرینی به تبیین چگونگی و چیستی مفهوم نوظهور “بازاریابی کارآفرینانه” پرداخته و با پیشنهاد چارچوبی منطقی و فرایندگرا، شیوهی ساماندهی فعالیتهای بازاریابی را در بنگاههای کارآفرین تشریح کند.
در این بررسی دو گونه نوآوری انجام شده است؛ یکی مشارکت نظری و توسعهی مرزهای دانش بازاریابی و کارآفرینی و دیگری مشارکت عملی و الگوشناسی فعالیتهای بازاریابی کارآفرینان با بهرهگیری از راهبرد پژوهش موردی اکتشافی مرکب.
نتایج بررسی نشان داد که عناصر تشکیلدهندهی بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی شامل ۶ موضوع، ۲۴ بعد و ۱۹۱ جز هستند که در دورههای زمانی مختلف ویژگیهای متفاوتی به خود میگیرند. در ضمن این فرضیه تقویت شد که فرایند بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بهصورت تکاملی و شامل پنج مرحلهی فروش محدود و فعالیتهای اولیه بازاریابی، فروش مناسب و فرصتطلبانه، بازاریابی متنوع، بازاریابی سودآور و منسجم، بازاریابی بیشفعالانه است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.