مقاله تحلیلـی بر مسایل برنامه درسی گروه تحصیلی هنر نظام متوسطه در آموزش‌های فنی/حرفه‌ای و مهارتی‌با تأکید برشاخه کاردانش


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیلـی بر مسایل برنامه درسی گروه تحصیلی هنر نظام متوسطه
در آموزش‌های فنی/حرفه‌ای و مهارتی‌با تأکید برشاخه کاردانش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیلـی بر مسایل برنامه درسی گروه تحصیلی هنر نظام متوسطه
در آموزش‌های فنی/حرفه‌ای و مهارتی‌با تأکید برشاخه کاردانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیلـی بر مسایل برنامه درسی گروه تحصیلی هنر نظام متوسطه
در آموزش‌های فنی/حرفه‌ای و مهارتی‌با تأکید برشاخه کاردانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیلـی بر مسایل برنامه درسی گروه تحصیلی هنر نظام متوسطه
در آموزش‌های فنی/حرفه‌ای و مهارتی‌با تأکید برشاخه کاردانش :

تعداد صفحات :۱۷

در این نوشتار، مسایل پژوهش در فعالیت‌ها و محتوای برنامه‌های درسی فنی‌/‌حرفه‌ای و مهارت‌آموزی با تأکید بر رشته‌های مهارتی گروه تحصیلی هنر شاخه کاردانش، مورد مطالعه قرار گرفته است. مطالعه بیش از دویست و پنجاه گزارش پژوهشی در حوزه آموزش‌های فنی/‌حرفه‌ای و کاردانش جای خالی بررسی مسایل در حیطه آموزش‌های هنری را نشان می‌دهد که با توجه به مؤلفه‌های زیر موردمطالعه قرار می گیرد: ۱- ایجاد توان کارآفرینی دانش‌آموختگان و اشتغال فارغ‌التحصیلان ( بازار کار ) ۲- تنوع نیازهای آموزشی هنرجویان و هنر‌آموزان ۳- تجهیزات و فضای آموزشی موردنیاز ۴- نحوه اجرای فعالیت‌ها و محتوای برنامه درسی
۵- فرصت‌های یادگیری موجود در برنامه درسی و آموزش. نتایج این مطالعه که به روش توصیفی و تحلیل مسایل پنج‌گانه با رجوع به گزارش‌های پژوهشی و گفت و شنود با صاحب نظران حوزه گروه تحصیلی هنر در آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و مهارت‌آموزی بوده است، حکایت از آن دارد که می‌بایستی به مواردی به این شرح توجه شود: بهره‌گیری از نتایج مطالعات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سایر کشورها به صورت نظری و عملی؛ تأمین نیروی انسانی (هنرآموز)؛ طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های درسی فنی/حرفه‌ای و مهارت‌آموزی به صورت راهنمای برنامه درسی؛ توجه به عناصر برنامه درسی در اجرای آموزش‌های فنی/ حرفه‌ای و مهارتی؛ و نظایر آن.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.