مقاله رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۹۶,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) دارای ۲۲۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز
(حامی محیط زیست) :

تعداد صفحات :۲۲۳

امروزه مصرف‌کننده برای انتخاب محصول با انبوه نام‌های تجاری روبه‌رو است. اما آن‎ها تنها تعداد محدودی از نام‌های تجاری را به‎عنوان گزینه‌های اصلی خرید در ذهن خواهد‌داشت. پژوهشگران بازاریابی در پی یافتن عواملی هستند که بفهمند چگونه یک نام تجاری در ذهن مصرف‌کننده جز این مجموعه محدود قرار می‌گیرد. پژوهش‎های روانشناسی نشان داده‌است که شخصیت افراد بر فرآیند تصمیم‌گیری آن‎ها تأثیرگذار است؛ بنابراین، در این پژوهش تأثیر پنج خصیصه‌ای که توسط گلدبرگ به‎عنوان ویژگی‌های عمده شخصیتی افراد مطرح شده بر تعداد مجموعه نام‌های تجاری مورد توجه محصول شامپو با درنظر‌گرفتن متغیر تعدیل‌کننده درگیری‌ذهنی در جامعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان بررسی شده است. اندازه‎ی نمونه۱۵۶ نفر برآورد شده و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه RPII و پرسشنامه‌ای برای اندازه‌گیری خصیصه‌های شخصیتی، بوده است. نتایج نشان داد؛ در جامعه‎ی مورد بررسی خصیصه‌های شخصیتی رابطه‌ی معناداری با اندازه‎ی مجموعه موردتوجه ندارند و تنها متغیر تعدیل‌کننده درگیری‌ذهنی‌شناختی با اندازه مجموعه‌ی مورد توجه رابطه معنادار مستقیم داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.