مقاله بررسی نقش مقاومت برشی سیمان در ظرفیت باربری میل مهارهای تزریق شده


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نقش مقاومت برشی سیمان در ظرفیت باربری میل مهارهای تزریق شده دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مقاومت برشی سیمان در ظرفیت باربری میل مهارهای تزریق شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مقاومت برشی سیمان در ظرفیت باربری میل مهارهای تزریق شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مقاومت برشی سیمان در ظرفیت باربری میل مهارهای تزریق شده :

تعداد صفحات :۱۱

در این تحقیق سعی شده است تا با انجام تعدادی آزمایش در سلول فشار سه محوری ( موسوم به سلول تغییر یافته هوک ) که بدین منظور طراحی و ساخته شده است ظرفیت چسبندگی بولت به سیمان را برای انواع بولت آج دار تحت شرایط مختلف فشار جانبی بدست آورد. بدین منظور نمونه هایی از آرماتور های نوع A3 ( که به وفور براینگهداری سازه های سنگی مورد استفاده قرار می گیرند ) و همچنینمیل گرد های تمام رزوه موسوم به Dywidag توسط سیمان پرتلند تزریق و آماده می شوند . بعلاوه برای ارزیابی شکل آج دار میزان بابری بولت تعدادی بولت با شکل اج طراحی شده جدید نیز ساخته و مورد آزمایش قرار گرفتند . این نمونه ها پس از قرار گرفتن در سلول فشار به کمک روغن هیدرولیک تحت فشار قابت جانبی قرار گرفته و همزمان توسط جک مخصوصی ازداخل سیمان کشیده می شوند . رابطه جابجایی محوری – بار محوری بولت و همچنین اتساع جانبی نمونه در هنگام آزمایش با استفاده از یک سیستم اتوماتیک جمع آوری داده ترسیم می شود . در این گزارش سیستم استفاده شده و نحوه انجام آزمایش بیان و نتایج بدست آمده تفسیر و نتیجه گیری می شوند . با توجه به اطلاعات بدستآمده از انواع بولت های متداول و نیز بولت های جدید ساخته شده می توان گفت که شکل آج تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی میزان چسبندگی ندارد مشروط بر آن که سطح سیمان تحت برش و اتساع در بولت های گوناگون مساوی باقی بماند . به عبارت دیگر عامل کنترل کننده در میزان چسبندگی بدست آمده در یک آزمایش کشش محوری ، سطحی از سیمان است که تحت برش قرار می گیرد نه شکل آج .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.