مقاله ارتباطات داخلی در معاونت سواری سازی ایران خودرو


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباطات داخلی در معاونت سواری سازی ایران خودرو دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباطات داخلی در معاونت سواری سازی ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباطات داخلی در معاونت سواری سازی ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباطات داخلی در معاونت سواری سازی ایران خودرو :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

یکی از دغدغه های سازمان های بزرگ، مساله ارتباطات انسانی است . همان طوری که می دانیم چگونگی ارتباطات بین رده های مختلف یک شرکت را ساختار سازمانی آن تعیین می کند. ساختارهای سازمانی با نیت ایجاد نظم در سطح شرکت ها ایجاد شده است و هر روزه کارکنانبرای اخذ دستورات و تصمیمات از آن بالا و پایین می روند. در سازمان های سنتی هر باکس ایجاد شده در ساختار سالزمانی به منزله دیوارها، کف و سقفی است که یک یا تعدادی از کاکنان را از سایر کارکنان باکس مجاور جدا می کند.امروزه در اکثر شرکت ها این ساختارهای بلای خانمانسوز شده اند. باکس ها و رده ها تبدیل به فیلترهایی شده اند به طوری که هر فرد یا هر رده که در مسیر اطلاعات قرار می گیرد با استنباط و تفسیری که از موضوع دارد آن را به رده دیگر منتقل می نماید و آن چیزی که به رده بعدی میرسد با واقعیت ها فاصله زیادی خواهد داشت.لذا آن آرمان مشترکی که سازمان درجستجوی آن است و آن زیان مشترکی که بین همه باید برقرار باشد دچار نقصان جدی شده و شرکت به مخاطره می افتد.
در ساختارهای سازمانی عریض و طویل که به صورت وظیفه ای طراحی شده اند، هماهنگی و ارتباطات بین واحدها یکی از معضلات بزرگ شرکت ها است. اتصال بین واحخدها و وظایف آنها در قالب یک فرایند کلی و یکپارچه دشواری های زیادی دارد.هر واحد محصول خود را ازبالای دیوار برای واحد بعدی پرتاب می کند. بدون اینکه بداند آیا واحد بعدی در حقیقت مشتری محصول اوست نیازمندی هایش مرتفع می شود یا خیر. هر واحد به فکر رسیدن به اهداف خود است و رقابت بین واحدها و افراد به شدت رایج است. هر رده انتظار دارد که رده بعدی دستورات او را بدون چون و چرا و بی کم و کاست اجرا کند ورده بالایی کمتر حاضر است به حرف های ردهپایینی گوش کند .رده پایینی نیز رده بالایی خود را قبول ندارد ودیوارهایی بلند از بی اعتمادی، سوء ظن و عدم تفاهم بین رده ها قد کشیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.