سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : خانواده و پژوهش
تعداد صفحات :۲۲
هدف از این تحقیق، تعیین رابطه و سهم مدیریت دانش و سرمایه فکری در یادگیری معلمان بود. نوع تحقیق کاربردی و روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق معلمان آموزش و پرورش شهر تهران بود که با استفاده از جدول مورگان نمونه آماری برابر با ۵۵۰ نفر برآورد شده است. روش نمونه گیری تصادفی ساده بود و ابزار تحقیق پرسشنامه سنجش میزان یادگیری جرزگومز (۲۰۰۵)، مدیریت دانش رضایی ملک، رادفر و رشادت جو (۱۳۹۱) و پرسشنامه سرمایه فکری بختیاریان شهری و فرجی (۱۳۹۳) بوده است. روایی و پایایی پرسشنامه ها از طریق بررسی روایی محتوایی، عاملی و محاسبه آلفای کرونباخ انجام شده است. مقدار KMO بزرگ تر از ۰.۶ و برابر با ۰.۷۳۵ و مقدار ضریب آلفای کرونباخ نیز برابر با ۰.۹۳۵ حاصل شد که با توجه به مطلوب بودن هر دو مقدار روایی و پایایی تائید گردید. به منظور تحلیل داده ها از روش رگرسیون خطی استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد که مدیریت دانش و سرمایه فکری با یادگیری معلمان رابطه مثبت و معنادار دارد. بر اساس نتایج تحقیق ابعاد متغیر سرمایه فکری شامل سرمایه ساختاری، انسانی و ارتباطی هر یک به ترتیب به میزان ۲۹، ۲۸ و ۲۷ درصد و ابعاد مدیریت دانش شامل شناسایی و ایجاد، به کارگیری، هدفمندسازی و انتقال دانش هریک به میزان ۲۰، ۳۹ و ۲۶درصد از متغیر ملاک، یادگیری را پیش بینی می کنند.
کلید واژه: مدیریت دانش، سرمایه فکری، یادگیری، معلمان
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.