مقاله تأثیر نگرش نسبت به تبلیغات تلویزیونی بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری (مورد مطالعه: مجتمع تجاری اطلس مال در سریال پایتخت ۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر نگرش نسبت به تبلیغات تلویزیونی بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری (مورد مطالعه: مجتمع تجاری اطلس مال در سریال پایتخت ۳) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر نگرش نسبت به تبلیغات تلویزیونی بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری (مورد مطالعه: مجتمع تجاری اطلس مال در سریال پایتخت ۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر نگرش نسبت به تبلیغات تلویزیونی بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری (مورد مطالعه: مجتمع تجاری اطلس مال در سریال پایتخت ۳)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر نگرش نسبت به تبلیغات تلویزیونی بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری (مورد مطالعه: مجتمع تجاری اطلس مال در سریال پایتخت ۳) :
تعداد صفحات :۳۴
به منظور بهبود نگرش مشتریان و وفاداری آنان لازم است تا مؤلفهها و باورهای برجسته، کلیدی وتأثیرگذاربر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات تلویزیونی شناسایی شودتابتواندربرنامهریزیها،آنهارامدنظر قرارداد. با توجّه به اهمیت این موضوع، پژوهش حاضر با هدف ارزیابی باورهای کلیدی مؤثر بر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات تلویزیونی و تأثیر آن بر وفاداری آنها به مجتمعهای تجاری در کشور انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش گردآوری دادهها، توصیفی محسوب میشود. به منظور جمعآوری دادههای مورد نیاز از پرسشنامه استفاده شده است. پژوهشگران ضمن مرور مبانی نظری و با انتخاب اعضای نمونه آماری از میان مشتریان مجتمع های تجاری شهر تهران که سریال پایتخت ۳ را مشاهده کردهاند، فرضیههای پژوهش را با استفاده از روش مدلیابی معادلات ساختاری (SEM) و رگرسیون مورد سنجش قرار دادند. یافته ها حاکی از تأثیر معنادار متغیرهای سرگرمی، معتبر بودن، اطلاعدهنده بودن و تعداد تکرار تبلیغ بر متغیر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات تلویزیونی و تأثیر این متغیر، بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری بود، اما تأثیر متغیرهای نفع داشتن، فشار زمانی و مزاحمت بر متغیر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات تلویزیونی تجاری به تأیید نرسید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.