ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کمی مزیت رقابتی پایدار موسسات بانکی کشور با معرفی معیار مالی CSV :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علوم مدیریت ایران

تعداد صفحات :۲۱

در دنیای رقابتی امروز، خلق ارزش برای مشتریان و سهامداران، هدف اصلی شرکت ها می باشد. اقتصاد به هم پیوسته جهانی، پارادایم جدیدی در مفهوم ارزش شرکت از منظر سهامداران پدید آورده است. دیگر، دارایی های مشهود و نقدینگی، منشاء اولیه و اصلی ارزش بنگاه را تشکیل نمی دهند و عواملی همانند دارایی های نامشهود و الگوی نوین سازمانی مبتنی بر استراتژی مداری و ارزش آفرینی است که بیش از پیش مورد توجه می گیرد. از طرفی به دنبال پیشرفت فناوری اطلاعات، انتظارات سرمایه گذاران از اطلاعات و معیارهای کاراتر برای ارزیابی و تصمیم گیری بالاتر رفته است. به همین جهت معیارهای مالی راهبردی، بهتر می تواند منعکس کننده عملکرد مالی سازمان ها و مزیت رقابتی پایدار آن ها باشد. معیار ارزش خلق شده سهامداران، با در نظر گرفتن پارامترهایی نظیر ارزش بازار سهام، میزان سود تقسیم شده و افزایش سرمایه، هم می تواند سرمایه گذاران را در انتخاب پرتفوی سرمایه گذاری با بازده مناسب تر کمک نموده و هم به مدیران جهت فهم بهتر استراتژی های رقابتی کمک می نماید. در پژوهش حاضر، مفهوم معرفی شده، در نظام بانکداری کشور مورد بررسی قرار گرفته است. در این راستا، ۱۴ بانک پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی شش دوره زمانی (۱۳۸۸ لغایت ۱۳۹۳) ارزیابی و رتبه بندی شدند. نتایج این تحقیق نشان می دهد بیش از ۴۵% مجموع ارزش خلق شده در صنعت، تنها توسط دو بانک با میزان تقریبا یکسان صورت پذیرفته است در حالیکه مقدار متوسط آن در صنعت ۷% بوده می باشد.

کلید واژه: ارزش خلق شده سهامداران، مزیت رقابتی پایدار، مدیریت استراتژیک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.