بررسی عوامل زیست محیطی و روانشناختی موثر بر تمایل به خرید سبز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل زیست محیطی و روانشناختی موثر بر تمایل به خرید سبز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل زیست محیطی و روانشناختی موثر بر تمایل به خرید سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل زیست محیطی و روانشناختی موثر بر تمایل به خرید سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل زیست محیطی و روانشناختی موثر بر تمایل به خرید سبز :

سال انتشار : ۱۳۹۴

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش محیط زیست و توسعه پایدار

تعداد صفحات :۱۴

با توجه به مشکلات عدیده زیست محیطی مانند: افزایش آلودگی ها و نگرانی های زیست محیطی به نظر می رسد شناسایی عواملی که به حفاظت از محیط زیست کمک کرده و انجام کارهای محیط زیست دوستانه ضروری باشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل زیست محیطی و روانشناختی موثر بر تمایل به خرید سبز انجام گرفته است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کارکنان مجتمع مس سرچشمه تشکیل می دهند که حجم نمونه از طریق فرمول کوکران برابر با ۲۵۸ نفر می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزار گردآوری داده ها در پژوهش حاضر پرسشنامه می باشد که به ترتیب شامل پرسشنامه دانش زیست محیطی هو، کوانگ و کیم (۲۰۱۳)، مسوولیت پذیری اجتماعی زیست محیطی هو، کوانگ و کیم (۲۰۱۳)، کنترل رفتاری ادراک شده چو و هو (۲۰۰۱) و تمایل به خرید سبز هو، کوانک و کیم (۲۰۱۳)، می باشد. نتایج نشان داد که متغیرهای دانش زیست محیطی و مسوولیت پذیری اجتماعی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق متغیر واسطه ای کنترل رفتاری ادراک شده بر تمایل به خرید سبز اثر معنا دار دارند.

کلید واژه: دانش زیست محیطی، مسوولیت پذیری اجتماعی زیست محیطی، کنترل کیفیت ادراک شده، تمایل به خرید سبز

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.