مدل سازی برهمکنش تایر- خاک به روش اجزای محدود غیرخطی با استفاده از نرم افزار متلب


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی برهمکنش تایر- خاک به روش اجزای محدود غیرخطی با استفاده از نرم افزار متلب دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی برهمکنش تایر- خاک به روش اجزای محدود غیرخطی با استفاده از نرم افزار متلب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی برهمکنش تایر- خاک به روش اجزای محدود غیرخطی با استفاده از نرم افزار متلب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی برهمکنش تایر- خاک به روش اجزای محدود غیرخطی با استفاده از نرم افزار متلب :

سال انتشار : ۱۳۹۵

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی بیوسیستم ایران (علوم کشاورزی ایران)

تعداد صفحات :۱۴

در این پژوهش مدل برهمکنش جدیدی از تایر- خاک با نگاهی خاص به مدل اجزای محدود دو بعدی رشته های مقاوم تایر شبیه سازی شد. هدف در این مدل جدید، در مقایسه با سایر مدل های موجود، یافتن یک رابطه ی ریاضی برای کل تایر نبوده، بلکه اجزای اصلی ساختار مکانیکی تایر مبنای کار قرار گرفته و نحوه ی مدل سازی الیاف مقاوم تایر به عنوان پیچیده ترین بخش مدل اجزای محدود دو بعدی با بیان جزئیات ارائه گردید. همچنین بازسازی مدل دیواره ی تایر به عنوان یک ماده ی ابرالاستیک و مدل خاک نیز به عنوان یک ماده ی الاستوپلاستیک مورد بررسی قرار گرفت. به منظور انجام یک شبیه سازی موثر، ضرایب مکانیکی خاک لوم- سیلتی به دقت اندازه گیری شدند. نتایج برنامه نویسی در نرم افزار MATLAB7 نشان داد که تایر رادیال نسبت به تایر بایاس در شرایط یکسان بر روی خاک لوم- سیلتی دارای بازده کششی بالاتری بود. در زمانی که نیروی کشش خالص برای هر دو تایر یکسان بود، در تایر بایاس نسبت به تایر رادیال کاهش حرکت (لغزش) بیشتری واقع شد و نیروی کشش ناخالص نیز اندکی افزایش یافت. همچنین نتایج شبیه سازی و آزمایش ها نشان دادند که تایر رادیال نسبت به تایر بایاس بر روی خاک لوم- سیلتی در شرایط یکسان دارای مقاومت غلتشی کمتری بود. بر اساس نتایج شبیه سازی، تاثیر لغزش، فشار باد و سختی مکانیکی خاک بر روی بازده کششی به طور رضایت بخشی پیش بینی شد. نتایج شبیه سازی تایر- خاک که با نتایج آزمایش های عملی مقایسه گردید، تاییدکننده ی قابلیت های این مدل سازی عددی می باشد.

کلید واژه: برهمکنش تایر- خاک، روش اجزای محدود، ابرلاستیک، الاستوپلاستیک، نرم افزار MATLAB

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.