نقش نمایشگاه بین المللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعه بازار این محصولات با تاکید برآمیخته بازاریابی ورزشی (۵ps)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش نمایشگاه بین المللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعه بازار این محصولات با تاکید برآمیخته بازاریابی ورزشی (۵ps) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش نمایشگاه بین المللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعه بازار این محصولات با تاکید برآمیخته بازاریابی ورزشی (۵ps)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش نمایشگاه بین المللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعه بازار این محصولات با تاکید برآمیخته بازاریابی ورزشی (۵ps)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش نمایشگاه بین المللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعه بازار این محصولات با تاکید برآمیخته بازاریابی ورزشی (۵ps) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت ورزشی (حرکت)

تعداد صفحات :۲۰

هدف از این تحقیق تبیین نقش نمایشگاه بین المللی محصولات ورزشی در توسعه بازار این محصولات از دیدگاه آمیخته بازاریابی ورزشی (ps 5) بود. روش تحقیق از نظر راهبرد توصیفی و از نظر مسیر اجرا پیمایشی بود که داده های آن به شکل میدانی جمع آوری شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه تولیدکنندگان کالا و تجهیزات ورزشی حاضر در نمایشگاه به تعداد ۷۲ شرکت داخلی و خارجی بود و تمام اعضای جامعه به شکل کل شمار بررسی شدند. به منظور جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه ای با تکیه بر مبانی نظری و پژوهش های مشابه توسط محققان تنظیم شد که پس از اطمینان از روایی و پایایی مناسب هر پرسشنامه، از آنها استفاده شد. در این تحقیق از آمار توصیفی و آمار استنباطی شامل ضریب همبستگی پیرسون و کندال استفاده شد. نتایج نشان داد که حضور در نمایشگاه های بین المللی تجهیزات ورزشی موجب توسعه بازار محصولات ورزشی می شود و نیز استفاده صحیح از آمیخته های بازاریابی قیمت، مکان، محصول و ترویج در نمایشگاه به افزایش فروش و انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی می انجامد. اما آمیخته روابط عمومی و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه نقشی ندارد.

کلید واژه: آمیخته، بازاریابی، تجهیزات، نمایشگاه، ورزش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.