تاثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران :
سال انتشار : ۱۳۹۶
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)
تعداد صفحات :۱۳
هدف این پژوهش تاثیراستفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران شاغل در مدارس متوسطه دخترانه شهر اصفهان بود. این پژوهش از حیث هدف، کاربردی و از حیث موقعیت، میدانی و بر حسب روش، توصیفی از نوع زمینه یابی است. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی دبیران شاغل مقطع متوسطه ی دخترانه ی شهر اصفهان به تعداد ۱۷۵۶ نفر است که از بین آنها ۲۵۲نفردبیر به عنوان نمونه آماری و به شیوه ی نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند.ابزارگردآوری داده ها شامل پرسش نامه ی محقق ساخته در طیف لیکرتی ۵ درجه ای شامل ۲۵ سوال برای سنجش استفاده از فناوری های توین آموزشی دبیران با ضریب آلفای کرونباخ ۸۷. استفاده شد و روایی صوری و محتوایی آن با استفاده از نظر متخصصان تایید شد.. ازآمار توصیفی و استنباطی( جدول توزیع فراوانی، شاخص های مرکزی و پراکندگی توزیع، میانگین، انحراف معیار، تحلیل واریانس، آزمون دانکن) به کمک نرم افزار SPSS نسخه ۱۶ برای تجزیه و تحلیل داده ها بهره گرفته شد. نتایج به دست آمده نشان داد که بین استفاده از فناوری های نوین آموزشی و کیفیت فعالیت های آموزشی دبیران از نظر آماری رابطه معنا داری وجود دارد و نیز مشاهده شد که کیفیت آموزشی با بکارگیری نرم افزارهای کاربردی در آموزش با مولفه های کیفیت در سطح بسیار زیاد قرار گرفته است و نشان داد که متغیر بکارگیری از رایانه بیشترین اثر را بر کیفیت آموزشی دبیران دارد و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی و اینترنت در رتبه های بعدی قرار دارد.
کلید واژه: فناوری های نوین آموزشی، کیفیت فعالیت های آموزشی، مدارس متوسطه، نرم افزارهای کاربردی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.