بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی :

سال انتشار : ۱۳۹۶

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)

تعداد صفحات :۱۸

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: روابط درون سازمانی، بازار محوری صادرات، عملکرد صادرات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.