بررسی تاثیر آموزش کتاب «تفکر و سبک زندگی» بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش کتاب «تفکر و سبک زندگی» بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش کتاب «تفکر و سبک زندگی» بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش کتاب «تفکر و سبک زندگی» بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش کتاب «تفکر و سبک زندگی» بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

سال انتشار : ۱۳۹۴

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در نظام های آموزشی

تعداد صفحات :۲۸

درس تفکر و سبک زندگی با هدف تقویت مهارت های تفکر و سبک زندگی دانش آموزان در بعضی مدارس ابتدایی کشور اجرا شده است. هدف: مطالعه حاضر، بررسی تاثیرآموزش کتاب» تفکر و سبک زندگی» بر مهارت های تفکر و سبک زندگی دان شآموزان شهرستان قلعه گنج به انجام رسیده و در پی بررسی میزان تاثیرگذاری این درس آزمایشی بوده است.روش: روش این پژوهش، نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل بود، جامعه پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ بود. نمونه مورد مطالعه شامل ۴۸ نفر بود که در قالب ۳ گروه ۱۶ در سه گروه مداخله، شبه مداخله وگواه با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند انتخاب و جایگزاری شدند. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه ۲۰ سوالی مهارت تفکر و پرسش نامه ۳۰ سوالی سبک زندگی استفاده شده است. داده ها با کمک نرم افزار SPSS 21 وبا استفاده از آماره های توصیفی، تحلیل کواریانس و تحلیل واریانس چندمتغیره تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: یافته های این مطالعه، نشان دادند که آموزش تفکر بر یادگیری تفکر و سبک زندگی دان شآموزان موثر بوده است. بعلاوه میزان اثربخشی مداخله بر زیرمقیاس های ۱۰ گانه سبک زندگی تفاوت هایی را نشان داد. یافته ها در قالب جایگاه نظری موجود و ادبیات پژوهش تبیین شده اند. بنابر نتایج، تعمیق و آموزش این گونه دوره های آموزشی و تربیتی توصیه می شود.

کلید واژه: تفکر، سبک زندگی، آموزش، مهارت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.