بررسی میزان و سهم مقالات آموزش الکترونیک علوم پزشکی در نشریات آموزش علوم پزشکی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان و سهم مقالات آموزش الکترونیک علوم پزشکی در نشریات آموزش علوم پزشکی کشور دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان و سهم مقالات آموزش الکترونیک علوم پزشکی در نشریات آموزش علوم پزشکی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان و سهم مقالات آموزش الکترونیک علوم پزشکی در نشریات آموزش علوم پزشکی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان و سهم مقالات آموزش الکترونیک علوم پزشکی در نشریات آموزش علوم پزشکی کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گام های توسعه در آموزش پزشکی

تعداد صفحات :۸

زمینه و هدف: امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی در توسعه کیفیت آموزش ایفا می نماید. بخشی از پژوهش های حوزه آموزش، معطوف به آموزش الکترونیکی است. هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی سهم پژوهش های مرتبط با آموزش الکترونیکی علوم پزشکی در نشریات آموزش علوم پزشکی کشور است.روش کار: به منظور جمع آوری داده های مورد نیاز، نشریات آموزش پزشکی فارسی و انگلیسی زبان با رتبه علمی-پژوهشی از وزارت بهداشت، به ترتیب در بازه زمانی ۱۳۹۰ تا پایان نیمه اول ۱۳۹۴ و بازه زمانی ۲۰۱۱ تا پایان ۲۰۱۵ مورد بررسی قرار گرفت. با بررسی عنوان، کلمات کلیدی، و روش پژوهش، مقالات مرتبط با هدف پژوهش شناسایی شده و داده های به دست آمده با استفاده از آمار توصیفی و نرم افزار اکسل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: تنها یکی از نشریات مورد بررسی بیش از ۱۰% (۱۴.۶%) مقالات خود را به حوزه آموزش الکترونیکی علوم پزشکی اختصاص داده بود. بالاترین نسبت مقالات آموزش الکترونیکی به کل مقالات مربوط به مجله راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (۰.۱۴۶) و مجله گامهای توسعه در آموزش پزشکی (۰.۰۹۴)، و کمترین آن مربوط به مجله (۰.۰۳۱) Journal of Advances in Medical Education & Professionalism بود.نتیجه گیری: محدودیت هایی همچون زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری به همراه عدم علاقه و نداشتن وقت کافی در بین اساتید از موانع توسعه پژوهش های مرتبط با آموزش و یادگیری علوم الکترونیک و نهادینه شدن آن در برنامه درسی است.

کلید واژه: آموزش، علوم پزشکی، آموزش الکترونیک، مجلات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.