رابطه بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت های سرویس بدمینتون


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت های سرویس بدمینتون دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت های سرویس بدمینتون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت های سرویس بدمینتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت های سرویس بدمینتون :

سال انتشار : ۱۳۹۴

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رشد و یادگیری حرکتی-ورزشی (حرکت)

تعداد صفحات :۲۱

مطالعه حاضر با هدف تعیین رابطه بین سبک های همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت های سرویس بدمینتون صورت گرفت. روش تحقیق از نوع نیمه تجربی است. ۴۸ دختر دانش آموز مقطع متوسطه، تصادفی در یکی از چهار گروه ۱. سبک یادگیری همگرا با تمرین تصادفی، ۲. سبک یادگیری همگرا با تمرین مسدود، ۳. سبک یادگیری واگرا با تمرین تصادفی، ۴. سبک یادگیری واگرا با تمرین مسدود قرار گرفتند. آزمودنی ها پس از پیش آزمون و گذراندن دوره اکتساب در شرایط خاص هر گروه، در آزمون یادداری و انتقال شرکت کردند. ابزار اندازه گیری، پرسشنامه سبک های یادگیری کلب (KLSI)، آزمون سرویس کوتاه فرانسوی و آزمون سرویس بلند اسکات و فاکس بود. از تحلیل واریانس آنوا برای مقایسه نمره های گروه های چهارگانه استفاده شد. یافته های تحقیق حاکی از آن است که یادداری فوری، تاخیری و انتقال یادگیری با یکدیگر متفاوت اند (P<0.05)، به طوری که سبک یادگیری همگرا و تمرین تصادفی، بیش از سبک یادگیری واگرا و تمرین مسدود در یادگیری مهارت سرویس بدمینتون تاثیر دارد (P<0.01). بنابراین، توجه به نقش سبک های یادگیری و تداخل یادگیری در آموزش مهارت های سرویس اهمیت دارد.

کلید واژه: تمرین تصادفی، تمرین مسدود، سبک همگرا، سبک واگرا، سرویس بدمینتون

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.