پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها دارای ۶۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۶۳ صفحه

۱ برندسازی شخصی در ورزش: بایدها و نبایدها ۱۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰ ریال
=
؟ ۳ ۱۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰ ریال
=
یک اسم ۴ ۵ ۶ احساس شما از شنیدن نام باشگاه فوتبال رئال مادرید چیست؟
اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد چه چیزی است؟ ۷ ۸ ۹ برند برند در واقع جایگاهی است که شما در ذهن مشتریان دارید و هرچه این جایگاه قوی تر و مستحکم تر باشد موفقیت شما بیشتر خواهد بود.
۱۰

برندسازی دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری یا برند باعث افزایش اعتبار و شهرت آن در بازار رقابت میشود

۱۱ انواع برندسازی در ورزش ۱۲ برند یک مکان ورزشی ۱۳ برند شهر و استان ۱۴ برند یک باشگاه ورزشی ۱۵ برند یک شرکت ورزشی ۱۶ برند یک شخص ۱۷ برند سازی شخصی چیست؟ ۱۸ ۱۹ برند سازی شخصی چیست؟ برند شخصی افراد عبارت از ادراک ذهنی مخاطبان از ویژگی‌ها، تجربیات و شایستگی های یک شخص است. ۲۰ برند شخصی نشان دهنده ارزشها، توانایی ها و اقداماتی است که شما طرفدار آنها هستید ۲۱ انواع برند شخصی مدیران ورزشی
سیاسیون ورزشی
اساتید علوم ورزشی
دانشجویان علوم ورزشی
مربیان
داوران
ورزشکاران حرفه ای ۲۲ حقایقی در خصوص برند شخصی ۲۳ برند شخصی ساختنی است
۲۴ شما نسازید، می سازند ۲۵ برندسازی شخصی، راهی طولانی می طلبد ۲۶ در برندسازی شخصی موفق، ابتدا مردم به سمت شخص می‌آیند و نه اینکه شخص به سمت مردم برود.
۲۷ شما همانند یک محصول می باشید ۲۸ از بین بردن فاصله، میان آنچه ارائه می‌شود و آنچه در واقع هستیم‌
۲۹ برندسازی شخصی، با ایستادن کنار افراد صاحب نام و صاحب برند،‌ تفاوت دارد. ۳۰ ۷ گام برای برند سازی شخصی ۳۱ ۱. خودتان را کشف کنید ۳۲ ۳۳ ۲. یک گوشه دنج در بازار بیابیم ۳۴ ۳. برند خود را بسازید
۳۵ ایجاد برند سازی معادل ایجاد یک کسب و کار است
اولین
تنهاترین
متفاوت ترین ۳۶ ۴. کانال های ارتباطی خود را بیابید ۳۷ ۵. محتوی سازی کنید ۳۸ ۶. شبکه‌سازی کنید
۳۹ ۴۰ ۷. به پیام ها گوش دهید و کنترل کنید ۴۱ برند ورزشکاران حرفه ای ۴۲ یک مدل برند سازی متجانس

برند شخصی- باشگاهی = برند شخصی * آ + برند باشگاهی * ب
۴۳ یک تحقیق ۴۴ ۴۵ عوامل اثرگذار بر تصویر برند ورزشکاران حرفه ای عوامل داخل زمین
عوامل خارج زمین ۴۶ عوامل داخل زمین رفتار جوانمردانه ۴۷ عوامل داخل زمین مهارت
۴۸ عوامل داخل زمین سبک رقابت
۴۹ عوامل داخل زمین پیروزی ها
۵۰ عوامل خارج زمین جذابیت ۵۱ عوامل خارج زمین داستان زندگی ۵۲ عوامل خارج زمین اعتماد ۵۳ عوامل خارج زمین ارتباطات ۵۴ عوامل خارج زمین مسئولیت اجتماعی ۵۵ ۵۶ ماحصل موضوع برندسازی شخصی یعنی احساس و ادراک دیگران از ما
درک حقایق موجود برندسازی شخصی


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.