پاورپوینت تئوری های فرآیندی انگیزش


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تئوری های فرآیندی انگیزش دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تئوری های فرآیندی انگیزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت تئوری های فرآیندی انگیزش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تئوری های فرآیندی انگیزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تئوری های فرآیندی انگیزش :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۵ صفحه

تئوری های فرآیندی انگیزش ۱ ۲ این تئوری ها بیشتر بر جریان و فرآیند انگیزش افراد توجه کرده و به چگونگی و نحوه انگیزش آنان از نظر ادراکی می پردازند تئوری های فرآیندی انگیزش ۳ ۱- تئوری انتظار وروم
۲- مدل انگیزشی پورتر و لاولر
۳- تئوری برابری
۴- تئوری اسناد انواع تئوری های فرآیندی ۴ طبق این نظریه ، افراد زمانی برای انجام کاری انگیزش خواهند داشت که از ارزشمند بودن هدف آگاه بوده و رسیدن به هدف را امکان پذیر بدانند تئوری انتظار وروم ۵ ۱- مثبت : زمانی که شخص رسیدن به هدفی را ترجیح می دهد
۲- منفی : زمانی که شخص ترجیح می دهد چیزی عایدش نشود
۳- صفر : زمانی که شخص برای رسیدن به هدف بی تفاوت است مقادیر والانس ۶ انگیزش در این تئوری مساوی است با ارزش مورد پیش بینی فرد از یک هدف و درجه احتمالی که او برای رسیدن به هدف قائل است میزان انگیزش در تئوری انتظار ۷ انتظار (احتمال وقوع) × مجموع والانس (حجم پاداش) = (نیروی انگیزشی فرد)

« والانس یعنی شدت ترجیح فرد برای رسیدن به هدف » فرمول تئوری انتظار ۸ نمودار تئوری انتظار کوشش عملکرد پاداش انتظار مجموع والانس انگیزش ادراک نقش طرز تلقی ها و خصوصیات عملکرد × 9 این مدل بیان می کند که کوشش ( نیرو یا انگیزش ) مستقیماً به عملکرد هدایت نمی شود بلکه قابلیت های فردی و ادراک نقش ، واسطه اینها می باشند مدل پورتر و لاولر ۱۰ مهم ترین مسئله این مدل ، آن چیزی است که بعد از عملکرد اتفاق می افتد یعنی میزان پاداش ها و چگونگی دریافت آنها ، رضایت را تعیین می کنند مهم ترین مسئله مدل پورتر و لاولر ۱۱ اندیشه های سنتی معتقد بودند که رضایت به عملکرد منتهی می شود و این مدل برای اولین بار اعلام کرد که عملکرد به رضایت منتهی می شود فرق مدل پورتر با اندیشه های سنتی ۱۲ مدل انگیزشی پورتر و لاولر ارزش
پاداش قابلیت ها و
خصوصیت فردی احساس
پاداش منصفانه کوشش احتمال دریافت
پاداش درک
نقش عملکرد
(اجرا) پاداش های
درونی پاداش های
بیرونی رضایت ۱ ۴ ۳ ۶ ۲ ۵ ۹ ۷a 7b 13 فرد داده ها و ستاده های خود را درسازمان با داده ها و ستاده های دیگران مقایسه کرده و بر اساس قضاوت خود احساس برابری یا نابرابری می کند تئوری برابری ۱۴ داده ها : سن ، جنس ، تحصیلات ، تجربه ، میزان تلاش ، موقعیت اجتماعی و . . .
ستاده ها : دستمزد ، مقام و رتبه سازمانی ، پاداش و ترفیع و سایر وسایل رفاهی داده ها و ستاده های فرد به سازمان ۱۵ نمودار تئوری عدالت نتایج الف

داده های الف نتایج ب

داده های ب احساس گناه ب احساس عصبانیت الف پرداخت کمتر به الف و بیشتر به ب کمتر از ۱۶ این تئوری یک تئوری انگیزش فردی نیست بلکه در ارتباط با ادراک شخصی و رفتار بین افراد می باشد (دخیل بودن ویژگی های فردی و عوامل محیطی در رفتار افراد) تئوری اسناد ۱۷ فرآیند اسناد دلیل آوردن تعیین قصد مشاهده رفتار فرآیند اسناد ۱۸ ۱- واقعه را مشاهده یا از فرد دیگری می شنویم
۲- قضاوت در مورد عمدی یا اتفاقی بودن رفتار
۳- قضاوت در مورد مؤثر بودن خصوصیات فردی یا عوامل محیطی در رفتار مراحل فرآیند اسناد ۱۹ ۱- دارندگان کنترل داخلی : اینان معتقدند که قابلیت ها و تلاش های خودشان در نتیجه کارشان مؤثر است
۲- دریافت کنندگان کنترل خارجی : معتقدند که نتایج کارشان خارج از کنترل آنهاست اسناد و نحوه کنترل ۲۰ ۱- ابعاد پایدار
۲- بعد توافق
۳- بعد تداوم
۴- بعد افتراق ابعاد مؤثر در نوع اسناد ۲۱ ۱- خطای اسناد اساسی ( Fundamental )


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.