پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی دارای ۷۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی :
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : ۷۱ صفحه
کارآفرینی و روانشناسی پاورپوینت کارآفرینی و روانشناسی
فهرست منابع مقدمه
تعریف روانشناسی
مفهوم مدیریت
اهمیت روانشناسی سازمانی
فصل اول
فصل دوم روش های تحقیق در روانشناسی و علوم رفتاری
خواص اساسی انگیزه ها فصل سوم خویشتن شما در جامعه
تغییر کیفی
ناکامی موفقیت
اداره کردن تحول:نقش مدیر
ادراک جسمی و روحی فصل چهارم روانشناسی انگیزش
مقررات سازمانی و تنبیه
فشار روانی(استرس) عامل تنبیه درونی فصل پنجم سلسله مراتب نیازها نیاز های فیزیولوژی
نیاز به امنیت
نیاز به تعلق و عشق
نیاز به احترام وتکریم
نیاز به خود یابی نظریه تنی چند از علمای روانشناس در مورد نیازها
نظریه هنری الکساند رماری درباره نیازها
نظریه کرونباخ درباره نیازها فصل ششم فصل هفتم آموزش مدیریت از دیدگاه روانشناسی کاربردی
اقدامات اجرایی برای تشکیل دوره های مدیریت
مقیاس سنجش دانش مدیران در زمینه ی آموزش مدیریت از دید گاه روانشناسی
فصل هشتم ضرورت و اهمیت تفاوتهای فردی مدیریت و منابع انسانی
شخصیت
ابعاد شخصیت انسانی
نگرش
فرایندهای موقعیتی ماهیت خویشتن شما
چشم انداز ماشینی و مکانیکی
چشم انداز سیستمی
چشم انداز تکاملی
مقصد خود را مشخص نمایید فصل نهم مقدمه هنگامی که افراد یک سازمان را در نظر می گیریم، هر کدام
دارای ویژگی هایی است که از نظر خلق وخوی برخورد با
دیگران ،نحوه انجام کار و همکاری با سایرین متفاوت است
افراد جامعه هر یک دارای ویژگی های خود هستند وآنچه
مسلم است هر کس دوست دارد موفق و کامیاب باشد . کامیابی
نیاز به شناخت افراد دیگر، درک بهتر آنان وآشنایی با محیط
کار دارد.
از روانشناسی دو تعریف می توان بیان کرد،که هر یک جنبه ویژهای را نمایان میکند:
روانشناسی علم رفتار است . این تعریف از سوی روانشناسان رفتار گرا داده شده است.
و سایر جانداران را از دیدگاه رفتارهای آنان مورد مطالعه قرار می دهد.
علوم رفتاری که با این جنبه روانشناسی بستگی دارد،رفتار را بیشترمطالعه می کند تا ذهن و
اندیشه و یا احساسات را،زیرا رفتار قابل مشاهده ،ثبت کردنی و قابل مطالعه است. این
نگرش بر این باور است که چون ذهن آدمی قابل لمس کردن، دیدن و یا شنیدن نیست. بنابرین
برداشتهای گوناگونی که از مطالعات ذهنی می شود ،یکسان نبوده وقابل اعتماد علمی نیست.
۲. روانشناسی را مطالعه ذهنیتها و احساسات و عواطف و حالتهای روانی می کنند.
در نگرش بیشتر جنبه های ذهنی چون درون نگری و پدیده هایی که با ذهن ناهوشیار و
ناخودآگاه سو کار دارد مطالعه می شود،“فروید“و“یونگ“و“ادلر“ از طرفداران
این نگرش می باشند و مکتب آنان به نام روانکاوی شناخته شده است.
تعریف روانشناسی
مفهوم مدیریت مدیریت را به گونه های متفاوتی تعریف کرده اند ،صاحبنظری مدیریت را هنر انجام امور به وسیله دیگران توصیف کرده و بر نقش وقبول هدف از سوی آنان تاکید ورزیده است.
گروهی مدیریت را علم وهنر هماهنگی کوششها ومساعی اعضای سازمان و استفادهاز منبع برای به اهداف معین توصیف کردها ند.
گروهی دیگر مدیریت رادر قالب انجام وظایفی چون برنامه ریزی،سازمان دهی ،هماهنگی ، و…بیان نموده اند.
یکی از علمای مدیریت و اقتصاد مدیریت را تصمیم گیری دانسته و این وظیفه را بهترین و اصیل ترین مدیر قلمداد نموده است .
عالم دیگری برنقشهای مدیر از دیدگاه تازه تری نگریسته و برای مدیر وظایف و نقشهایی چون رهبری سازمان ،منبع اطلاعاتی، و عامل تصمیم گیری و رئابط به سایر سازمانها بر شمرده است. اهمیت روانشناسی سازمانی هر سازمان علاوهبر لزوم در دست داشتن منا بع مالی و مادی بیاز بهخ نیروی انسانی دارد ،به نظر دانشمندان مدیریت مانند ”کتز“ و“کان“ مدیران نباید فقط در پی جذب نیروی انسانی برای سازمانها باشند ،
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.