مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. ۲۵

۲-۱- پژوهش ‏های داخلی… ۲۵

۲-۲- پژوهش‏ های خارجی… ۳۱

۲-۳- جمع­ بندی پیشینه پژوهش….. ۴۹

مقدمه. ۵۴

۳-۱- نظریه یادگیری اجتماعی ایکرز. ۵۴

۳-۱-۱- مفاهیم نظریه یادگیری اجتماعی.. ۵۷

۳-۱-۱-۱- پیوند افتراقی.. ۵۷

۳-۱-۱-۱-۱- ارتباط بین پیوند افتراقی و دیگر نظریه ­ها ۵۸

۳-۱-۱-۲- تعاریف… ۵۸

۳-۱-۱-۲- ۱- ارتباط بین تعاریف و دیگر نظریه ­ها ۶۰

۳-۱-۱-۳- تقویت افتراقی.. ۶۱

۳-۱-۱-۳-۱- ارتباط بین تقویت افتراقی و دیگر نظریه ­ها ۶۲

۳-۱-۱-۴- تقلید. ۶۳

۳-۱-۱-۴-۱- ارتباط بین تقلید و دیگر نظریه‌ها ۶۴

۳-۱-۲- فرایند نظریه یادگیری اجتماعی.. ۶۴

۳-۱-۳-تقلب/عدم صداقت علمی و یادگیری اجتماعی.. ۶۶

۳-۲- نتیجه­ گیری… ۶۷

۳-۳- فرضیه ­های تحقیق… ۶۸

۳-۳-۱- فرضیه اصلی.. ۶۸

۳-۳-۲- فرضیه­ های فرعی.. ۶۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.