مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. ۲۵
۲-۱- پژوهش های داخلی… ۲۵
۲-۲- پژوهش های خارجی… ۳۱
۲-۳- جمع بندی پیشینه پژوهش….. ۴۹
مقدمه. ۵۴
۳-۱- نظریه یادگیری اجتماعی ایکرز. ۵۴
۳-۱-۱- مفاهیم نظریه یادگیری اجتماعی.. ۵۷
۳-۱-۱-۱- پیوند افتراقی.. ۵۷
۳-۱-۱-۱-۱- ارتباط بین پیوند افتراقی و دیگر نظریه ها ۵۸
۳-۱-۱-۲- تعاریف… ۵۸
۳-۱-۱-۲- ۱- ارتباط بین تعاریف و دیگر نظریه ها ۶۰
۳-۱-۱-۳- تقویت افتراقی.. ۶۱
۳-۱-۱-۳-۱- ارتباط بین تقویت افتراقی و دیگر نظریه ها ۶۲
۳-۱-۱-۴- تقلید. ۶۳
۳-۱-۱-۴-۱- ارتباط بین تقلید و دیگر نظریهها ۶۴
۳-۱-۲- فرایند نظریه یادگیری اجتماعی.. ۶۴
۳-۱-۳-تقلب/عدم صداقت علمی و یادگیری اجتماعی.. ۶۶
۳-۲- نتیجه گیری… ۶۷
۳-۳- فرضیه های تحقیق… ۶۸
۳-۳-۱- فرضیه اصلی.. ۶۸
۳-۳-۲- فرضیه های فرعی.. ۶۸
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.