مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مقدمه……………………………………………………….

۲-۲- مفهوم محیط زیست…………………………………………

۱۶

۲-۲-۱- مفهوم آلودگی…………………………………………………

۱۷

۲-۲-۲- تهدیدات زیست محیطی………………………………..

۱۹

۲-۲-۳- تعاریف محیط زیست………………………………….

۲۳

۲-۳- مفهوم رسانه جمعی ………………………….

۲۳

۲-۳-۱- مفهوم استفاده از رسانه های جمعی…………………..

۲۵

۲-۳-۲- رسانه تلویزیون – ویژگیها…………………………..

۲۶

۲-۳-۳- کارکردهای رسانه تلویزیون………………………

۲۷

۲-۳-۴- رسانه، اطلاع رسانی و آموزش………………….

۳۰

۲-۳-۵- رسانه تلویزیون آموزشی………………………………

۳۱

۲-۳-۶- جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی………………..

۳۲

۲-۴- چهارچوب نظری تحقیق ………………………………..

۳۳

۲-۴-۱- نظریات رسانه ها…………………………………

۳۳

۲-۴-۱-۱- نظریه کاشت ( Cultivation Theory)………………

۳۴

۲-۴-۱-۲- نظریه برجسته سازی(Agenda-Setting Theory)……..

۳۵

۲-۴-۱-۳- نظریه استفاده و خوشنودی (Uses and Gratifications Theory )

۳۹

۲-۴-۱-۴- تئوری مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها………………

۴۱

۲-۴-۲- مدل های ارتباطات جمعی – مدل های مخاطب محور…..

۴۲

۲-۵- پیشینه تحقیق…………………………………………….

۴۷

۲-۵-۱- تحقیقات داخلی………………………………..

۴۸

۲-۵-۲- تحقیقات خارجی………………………………….

۵۱

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.