مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست :
بصورت فایل ورد همراه با منابع ۲-۱- مقدمه………………………………………………………. |
|
۲-۲- مفهوم محیط زیست………………………………………… |
۱۶ |
۲-۲-۱- مفهوم آلودگی………………………………………………… |
۱۷ |
۲-۲-۲- تهدیدات زیست محیطی……………………………….. |
۱۹ |
۲-۲-۳- تعاریف محیط زیست…………………………………. |
۲۳ |
۲-۳- مفهوم رسانه جمعی …………………………. |
۲۳ |
۲-۳-۱- مفهوم استفاده از رسانه های جمعی………………….. |
۲۵ |
۲-۳-۲- رسانه تلویزیون – ویژگیها………………………….. |
۲۶ |
۲-۳-۳- کارکردهای رسانه تلویزیون……………………… |
۲۷ |
۲-۳-۴- رسانه، اطلاع رسانی و آموزش…………………. |
۳۰ |
۲-۳-۵- رسانه تلویزیون آموزشی……………………………… |
۳۱ |
۲-۳-۶- جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی……………….. |
۳۲ |
۲-۴- چهارچوب نظری تحقیق ……………………………….. |
۳۳ |
۲-۴-۱- نظریات رسانه ها………………………………… |
۳۳ |
۲-۴-۱-۱- نظریه کاشت ( Cultivation Theory)……………… |
۳۴ |
۲-۴-۱-۲- نظریه برجسته سازی(Agenda-Setting Theory)…….. |
۳۵ |
۲-۴-۱-۳- نظریه استفاده و خوشنودی (Uses and Gratifications Theory ) |
۳۹ |
۲-۴-۱-۴- تئوری مسئولیت اجتماعی رسانهها……………… |
۴۱ |
۲-۴-۲- مدل های ارتباطات جمعی – مدل های مخاطب محور….. |
۴۲ |
۲-۵- پیشینه تحقیق……………………………………………. |
۴۷ |
۲-۵-۱- تحقیقات داخلی……………………………….. |
۴۸ |
۲-۵-۲- تحقیقات خارجی…………………………………. |
۵۱ |
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.