پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………..

۱۶

بخش اول

۱۶

۲-۲) سرمایه فکری …. …………………………………………………………………………………………………………………….

۱۹

۲-۲-۱) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ………………………………………………………………………………

۲۳

۲-۲-۲) تعریف سرمایه فکری ……………………………………………………………………………………………………………

۲-۲-۳) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری……………………………………………………………………………………..

۲۶

۲۶

۲-۲-۴) مشترکات نظریات ………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۲-۴-۱) سرمایه انسانی …………………………………………………………………………………………………………………

۲-۲-۴-۲) سرمایه ساختاری (سازمانی) …………………………………………………………………………………………….

۲-۲-۴-۳) سرمایه ارتباطی ( مشتری)…………………………………………………………………………………………………

۴۰

۴۱

۴۲

۴۲

۲-۲-۵) سنجش سرمایه فکری……………………………………………………………………………………………………………

۲-۲-۵-۱) دلایل سنجش سرمایه فکری………………………………………………………………………………………………

۲-۲-۵-۲) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری………………………………………………………………………………………

۲-۲-۵-۳) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمایه فکری …………………………………………………………………………….

۴۲

۴۲

۴۵

۴۵

۲-۲-۶) مدل­ها و روش­های اندازه گیری سرمایه فکری ………………………………………………………………………

۴۹

۲-۲-۶-۱) مدل­های سنجش غیرمالی سرمایه فکری ……………………………………………………………………………..

۴۹

۲-۲-۶-۲) مدل­های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ………………………………………………………………………..

۵۲

۲-۲-۷) گزارش‌دهی سرمایه فکری …………………………………………………………………………………………………….

۵۹

۲-۲-۷-۱) مفروضات زیربنایی مدل گزارش‌دهی سرمایه فکری ……………………………………………………………..

۶۰

۲-۲-۷-۲) محتوای گزارش‌دهی سرمایه فکری …………………………………………………………………………………….

۶۲

بخش دوم : مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………………..

۶۲

۲-۳) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) …………………………………………………………………………………………….

۶۲

۲-۳-۱) تعریف و تبیین مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………..

۶۲

۲-۳-۲) تاریخچه مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………

۶۵

۲-۳-۳) انواع مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………………………

۶۷

۲-۳-۴) انگیزه­های مدیریت در مدیریت سود …………………………………………………………………………………….

۶۸

۲-۳-۵) مدیریت سود و رابطه­ ی آن با هزینه – منفعت ………………………………………………………………………..

۷۰

۲-۳-۶) جایگاه مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………………………

۷۱

۲-۳-۷) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار………………………………………………………………………………………..

۷۲

۲-۳-۸) روش‌های مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………………….

۷۳

۲-۳-۹) ابزارهای مدیریت سود …………………………………………………………………………………………………………..

۷۴

۲-۳-۱۰) خصوصیات روشهای مدیریت سود ……………………………………………………………………………………..

۷۷

۲-۳-۱۱) عوامل موثر بر مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………

۸۰

۲-۳-۱۲) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود …………………………………………………………………………….

۸۲

بخش سوم: پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………

۸۳

۲-۴-۱) تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………………..

۸۳

۲-۴-۲) تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….

۸۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.