پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود :
بصورت فایل ورد همراه با منابع ۲-۱) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
۱۶ |
بخش اول |
۱۶ |
۲-۲) سرمایه فکری …. ……………………………………………………………………………………………………………………. |
۱۹ |
۲-۲-۱) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ……………………………………………………………………………… |
۲۳ |
۲-۲-۲) تعریف سرمایه فکری …………………………………………………………………………………………………………… ۲-۲-۳) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری…………………………………………………………………………………….. |
۲۶ ۲۶ |
۲-۲-۴) مشترکات نظریات ……………………………………………………………………………………………………………….. ۲-۲-۴-۱) سرمایه انسانی ………………………………………………………………………………………………………………… ۲-۲-۴-۲) سرمایه ساختاری (سازمانی) ……………………………………………………………………………………………. ۲-۲-۴-۳) سرمایه ارتباطی ( مشتری)………………………………………………………………………………………………… |
۴۰ ۴۱ ۴۲ ۴۲ |
۲-۲-۵) سنجش سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………………………… ۲-۲-۵-۱) دلایل سنجش سرمایه فکری……………………………………………………………………………………………… ۲-۲-۵-۲) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری……………………………………………………………………………………… ۲-۲-۵-۳) منافع و مزایای اندازهگیری سرمایه فکری ……………………………………………………………………………. |
۴۲ ۴۲ ۴۵ ۴۵ |
۲-۲-۶) مدلها و روشهای اندازه گیری سرمایه فکری ……………………………………………………………………… |
۴۹ |
۲-۲-۶-۱) مدلهای سنجش غیرمالی سرمایه فکری …………………………………………………………………………….. |
۴۹ |
۲-۲-۶-۲) مدلهای سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ……………………………………………………………………….. |
۵۲ |
۲-۲-۷) گزارشدهی سرمایه فکری ……………………………………………………………………………………………………. |
۵۹ |
۲-۲-۷-۱) مفروضات زیربنایی مدل گزارشدهی سرمایه فکری …………………………………………………………….. |
۶۰ |
۲-۲-۷-۲) محتوای گزارشدهی سرمایه فکری ……………………………………………………………………………………. |
۶۲ |
بخش دوم : مدیریت سود………………………………………………………………………………………………………………….. |
۶۲ |
۲-۳) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) ……………………………………………………………………………………………. |
۶۲ |
۲-۳-۱) تعریف و تبیین مدیریت سود …………………………………………………………………………………………….. |
۶۲ |
۲-۳-۲) تاریخچه مدیریت سود………………………………………………………………………………………………………… |
۶۵ |
۲-۳-۳) انواع مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………………………… |
۶۷ |
۲-۳-۴) انگیزههای مدیریت در مدیریت سود ……………………………………………………………………………………. |
۶۸ |
۲-۳-۵) مدیریت سود و رابطه ی آن با هزینه – منفعت ……………………………………………………………………….. |
۷۰ |
۲-۳-۶) جایگاه مدیریت سود …………………………………………………………………………………………………………… |
۷۱ |
۲-۳-۷) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار……………………………………………………………………………………….. |
۷۲ |
۲-۳-۸) روشهای مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………………. |
۷۳ |
۲-۳-۹) ابزارهای مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………………….. |
۷۴ |
۲-۳-۱۰) خصوصیات روشهای مدیریت سود …………………………………………………………………………………….. |
۷۷ |
۲-۳-۱۱) عوامل موثر بر مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………… |
۸۰ |
۲-۳-۱۲) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود ……………………………………………………………………………. |
۸۲ |
بخش سوم: پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………… |
۸۳ |
۲-۴-۱) تحقیقات خارجی……………………………………………………………………………………………………………….. |
۸۳ |
۲-۴-۲) تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………………………………………. |
۸۸ |
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.