مبانی نظری و پیشینه فرزندپروری و اختلال نقص توجه – بیش فعالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه فرزندپروری و اختلال نقص توجه – بیش فعالی دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه فرزندپروری و اختلال نقص توجه – بیش فعالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه فرزندپروری و اختلال نقص توجه – بیش فعالی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه فرزندپروری و اختلال نقص توجه – بیش فعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه فرزندپروری و اختلال نقص توجه – بیش فعالی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مبانی نظری…………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۱-۱- اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………………………………………… ۲۱
۲-۱-۱-۱- تاریخچه اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………………………. ۲۱
۲-۱-۱-۲- ملاک های تشخیص اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………….. ۲۵
۲-۱-۱-۳- انواع اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………………………………. ۲۶
۲-۱-۱-۴- همه گیری شناسی………………………………………………………………. ۲۶
۲-۱-۱-۵- سبب شناسی…………………………………………………………………… ۲۷
۲-۱-۱-۵-۱- بعد زیست شناختی…………………………………………………………….. ۲۸
۲-۱-۱-۵-۱-۱- عوامل ژنتیکی…………………………………………………………. ۲۹
۲-۱-۱-۵-۱-۲- عوامل عصبی – فیزیولوژی………………………………………………… ۳۰
۲-۱-۱-۵-۱-۳- عوامل عصبی – شیمیایی………………………………………………….. ۳۲
۲-۱-۱-۵-۲- بعد روانشناختی………………………………………………………………… ۳۴
۲-۱-۱-۵-۳- بعد جامعه شناختی……………………………………………………………… ۳۵
۲-۱-۱-۶- مشکلات همراه با اختلال نقص توجه – بیش فعالی……………………………. ۳۸
۲-۱-۱-۶-۱- مشکلات رفتاری………………………………………………………………… ۳۸
۲-۱-۱-۶-۲- مشکلات در روابط والد و فرزندی …………………………………………….. ۳۹
۲-۱-۱-۷- مدلهای نظری اختلال نقص توجه – بیش فعالی………………………………. ۴۱
۲-۱-۲- شیوههای فرزندپروری……………………………………………………………….. ۵۱
۲-۱-۲-۱- تاریخچه شیوه فرزندپروری…………………………………………………….. ۵۱
۲-۱-۲-۲- مدل های شیوه فرزندپروری………………………………………………………. ۵۲
۲-۱-۲-۲-۱- مدل شیوه فرزندپروری بامرید…………………………………………………….. ۵۴
۲-۱-۲-۲-۲- مدل شیوه فرزندپروری شیفر…………………………………………………. ۵۴
۲-۱-۲-۲-۳- مدل ترکیبی………………………………………………………………………. ۵۵
۲-۱-۳- برنامه فرزندپروری مثبت………………………………………………………………… ۵۷
۲-۱-۴- روابط مادر- کودک……………………………………………………………………… ۵۸
۲-۱-۴-۱- دیدگاههای نظری مربوط به روابط مادر – کودک………………………………. ۵۹
۲-۱-۴-۱-۱- نظریه روانکاوی…………………………………………………………………… ۶۰
۲-۱-۴-۱-۲- نظریه یادگیری اجتماعی……………………………………………….. ۶۲
۲-۱-۴-۱-۳- نظریه کردارشناسی………………………………………………………….. ۶۲
۲-۲- پیشینه پژوهش……………………………………………………………………….. ۶۴
۲-۲-۱- تحقیقات مربوط به شیوه فرزندپروری و روابط مادر – کودک……………………….. ۶۴
۲-۲-۲- تحقیقات مربوط به برنامه فرزندپروری مثبت و اختلال نقص توجه – بیش فعالی…. ۶۷
۲-۳- فرضیه های پژوهش………………………………………………………………….. ۷۳
۲-۳-۱- فرضیه های اصلی……………………………………………………………………. ۷۳
۲-۳-۲- خرده فرضیه ها……………………………………………………………………….. ۷۳
۲-۴- سؤالات پژوهش……………………………………………………………………………. ۷۴
۲-۵- خلاصه……………………………………………………………………………………. ۷۴
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.