مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دارای ۱۰۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………۱۵

۲-۲- مبانی نظری مربوط به کنترل عواطف………………………………………………………………………..۱۶

۲-۲-۱- تعریف عواطف…………………………………………………………………………………………۱۶

۲-۲-۲- ویژگى هاى رشد عاطفى نوجوان……………………………………………………………………..۱۶

۲-۲-۳- انواع عواطف در دوره نوجوانى………………………………………………………………………..۱۷

۲-۲-۴- مقدمه ای بر کنترل عواطف……………………………………………………………………………..۱۸

۲-۲-۵- عوامل عاطفى و همبستگى اجتماعى……………………………………………………………………۲۰

۲-۲-۶- پرورش عواطف …………………………………………………………………………………………..۲۱

۲-۲-۷- احساسات ……………………………………………………………………………………………….۲۳

۲-۲-۸- راهبردهای کنترل احساسات ناخوشایند……………………………………………………………..۲۴

۲-۲-۹- کنترل بر اساس یادگیری عاطفی……………………………………………………………………۲۵

۲-۲-۱۰- عوامل تعیین کننده جو عاطفی خانواده………………………………………………………………۲۶

۲-۲-۱۱- بررسی مفاهیم مربوط به مؤلفه های کنترل عواطف ……………………………………………..۲۷

۲-۳- مبانی نظری وضعیت روانی…………………………………………………………………………………….۵۱

۲-۳-۱- تعاریف سلامت روان ……………………………………………………………………………………۵۱

۲-۳-۲- تاریخچه بهداشت روانی……………………………………………………………………………….۵۲

۲-۳-۳- تعاریفی چند از بهداشت روانی……………………………………………………………………….۵۳

۲-۳-۴- اصول سلامت روان……………………………………………………………………………………۵۵

۲-۳-۵- انجمن ملی بهداشت روانی…………………………………………………………………………………۵۶

۲-۳-۶- تاریخچه بهداشت روانی در ایران ………………………………………………………………۵۷

۲-۳-۷- دستاوردها…………………………………………………………………………………………….۵۹

۲-۳-۸- ضرورت سلامت روانی……………………………………………………………………………۶۰

۲-۳-۹- مشخصه‌های سلامت روانی و شخصیت سالم………………………………………………..۶۳

۲-۳-۱۰- مفهوم سلامت روان شناختی یا سلامت روان………………………………………………………۶۴

۲-۳-۱۱- مفهوم سلامت روان در نظریه های روانکاوی ………………………………………………۶۶

۲-۳-۱۲- افراد سالم از نظر روانی …………………………………………………………………………۷۲

۲-۳-۱۳- مفهوم سلامت روان در نظریه های شناختی……………………………………………………۷۳

۲-۴- مبانی نظری مربوط به عملکرد تحصیلی ……………………………………………………………۷۵

۲-۴-۱- تعریف پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………۷۵

۲-۴-۲- عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………….۷۶

۲-۴-۳- نظریه های عملکرد تحصیلی………………………………………………………………………۷۸

۲-۴-۴- عوامل افت تحصیلی………………………………………………………………………………….۸۰

۲-۴-۵- انواع شکست های تحصیلی………………………………………………………………………….۸۰

۲-۵- پیشینه تحقیقاتی ………………………………………………………………………………………… ۹۲

۲-۵-۱- پیشینه داخلی ……………………………………………………………………………………………..۹۲

۲-۵-۲- پیشینه خارجی……………………………………………………………………………………………۱۰۱

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.