مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دارای ۱۰۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………۱۵
۲-۲- مبانی نظری مربوط به کنترل عواطف………………………………………………………………………..۱۶
۲-۲-۱- تعریف عواطف…………………………………………………………………………………………۱۶
۲-۲-۲- ویژگى هاى رشد عاطفى نوجوان……………………………………………………………………..۱۶
۲-۲-۳- انواع عواطف در دوره نوجوانى………………………………………………………………………..۱۷
۲-۲-۴- مقدمه ای بر کنترل عواطف……………………………………………………………………………..۱۸
۲-۲-۵- عوامل عاطفى و همبستگى اجتماعى……………………………………………………………………۲۰
۲-۲-۶- پرورش عواطف …………………………………………………………………………………………..۲۱
۲-۲-۷- احساسات ……………………………………………………………………………………………….۲۳
۲-۲-۸- راهبردهای کنترل احساسات ناخوشایند……………………………………………………………..۲۴
۲-۲-۹- کنترل بر اساس یادگیری عاطفی……………………………………………………………………۲۵
۲-۲-۱۰- عوامل تعیین کننده جو عاطفی خانواده………………………………………………………………۲۶
۲-۲-۱۱- بررسی مفاهیم مربوط به مؤلفه های کنترل عواطف ……………………………………………..۲۷
۲-۳- مبانی نظری وضعیت روانی…………………………………………………………………………………….۵۱
۲-۳-۱- تعاریف سلامت روان ……………………………………………………………………………………۵۱
۲-۳-۲- تاریخچه بهداشت روانی……………………………………………………………………………….۵۲
۲-۳-۳- تعاریفی چند از بهداشت روانی……………………………………………………………………….۵۳
۲-۳-۴- اصول سلامت روان……………………………………………………………………………………۵۵
۲-۳-۵- انجمن ملی بهداشت روانی…………………………………………………………………………………۵۶
۲-۳-۶- تاریخچه بهداشت روانی در ایران ………………………………………………………………۵۷
۲-۳-۷- دستاوردها…………………………………………………………………………………………….۵۹
۲-۳-۸- ضرورت سلامت روانی……………………………………………………………………………۶۰
۲-۳-۹- مشخصههای سلامت روانی و شخصیت سالم………………………………………………..۶۳
۲-۳-۱۰- مفهوم سلامت روان شناختی یا سلامت روان………………………………………………………۶۴
۲-۳-۱۱- مفهوم سلامت روان در نظریه های روانکاوی ………………………………………………۶۶
۲-۳-۱۲- افراد سالم از نظر روانی …………………………………………………………………………۷۲
۲-۳-۱۳- مفهوم سلامت روان در نظریه های شناختی……………………………………………………۷۳
۲-۴- مبانی نظری مربوط به عملکرد تحصیلی ……………………………………………………………۷۵
۲-۴-۱- تعریف پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………۷۵
۲-۴-۲- عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………….۷۶
۲-۴-۳- نظریه های عملکرد تحصیلی………………………………………………………………………۷۸
۲-۴-۴- عوامل افت تحصیلی………………………………………………………………………………….۸۰
۲-۴-۵- انواع شکست های تحصیلی………………………………………………………………………….۸۰
۲-۵- پیشینه تحقیقاتی ………………………………………………………………………………………… ۹۲
۲-۵-۱- پیشینه داخلی ……………………………………………………………………………………………..۹۲
۲-۵-۲- پیشینه خارجی……………………………………………………………………………………………۱۰۱
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.