بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز در خرده فروشی (مورد مطالعه: مشتریان کلیه خرده فروشان شهرستان قایمشهر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز در خرده فروشی (مورد مطالعه: مشتریان کلیه خرده فروشان شهرستان قایمشهر) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز در خرده فروشی (مورد مطالعه: مشتریان کلیه خرده فروشان شهرستان قایمشهر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز در خرده فروشی (مورد مطالعه: مشتریان کلیه خرده فروشان شهرستان قایمشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز در خرده فروشی (مورد مطالعه: مشتریان کلیه خرده فروشان شهرستان قایمشهر) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر، بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز می باشد. جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق شامل کلیه مصرف کنندگان محصولات سبز در شهر قایمشهر بوده است که مورد پرسش قرار گرفته اند. افراد جامعه نامحدود می باشد. تعداد نمونه از جامعه مورد نظر با توجه به فرمول کوکران ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. به منظور جمع-آوری اطلاعات مورد نیاز، از ابزار پرسشنامه استاندارد برگرفته از مطالعات جونیور و همکاران استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد نیاز پژوهش در دو بخش آمار توصیفی شامل نمودارهای فراوانی و آمار استنباطی شامل آزمون کلموگروف اسمیرنوف و مدل رگرسیون خطی استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که نگرانی های زیست محیطی فرد بر تغییر قصد خرید تاثیرگذار است. همچنین قصد خرید فرد بر اعلام خرید محصولات سبز تاثیرگذار است. همچنین قصد خرید فرد بر اعلام خرید محصولات سبز، نگرانی های زیست محیطی فرد بر اعلام خرید محصولات سبز، نگرانی های زیست محیطی فرد بر قصد خرید محصولات سبز از دیگران، قصد خرید محصولات سبز فرد از دیگران بر اعلام خرید محصولات سبز از دیگران و نگرانی های زیست محیطی فرد بر اعلام خرید محصولات سبز از دیگران تاثیر مثبت و معناداری داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.