مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

طی دو دهه گذشته، سازمان های بسیاری به اهمیت رضایت مندی مشتریان خود واقف شده و دریافته اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. به علاوه، وجود رابطه قوی بین رضایت مندی مشتریان و سودآوری، مورد قبول واقع شده و تامین و ارتقای رضایت مندی مشتریان به هدف عملیاتی بسیار مهم اغلب سازمان ها تبدیل شده است .بنابراین شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان عامل تعیین کننده چگونگی موقعیت آنهاست. این مقاله به صورت ترویجی از بررسی تحقیقات انجام شده به روش کتابخانه ای به بررسی تاثیر کیفیت رابطه با مشتری در سازمان می پردازد. لذا لازمه جلب رضایت مشتریان، برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواسته ها، انتظارات و تمایلات آنها در خرید محصولات است و شرکت ها برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و رفع نیازهای آنها (بهتر از رقبا) داشته باشند. لذا این مقاله به دنبال تعیین جایگاه مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.