مدل یابی علی میان سیستم های رفتاری مغز و خود پنداره تحصیلی با میانجیگری کیفیت تجارب یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل یابی علی میان سیستم های رفتاری مغز و خود پنداره تحصیلی با میانجیگری کیفیت تجارب یادگیری دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل یابی علی میان سیستم های رفتاری مغز و خود پنداره تحصیلی با میانجیگری کیفیت تجارب یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل یابی علی میان سیستم های رفتاری مغز و خود پنداره تحصیلی با میانجیگری کیفیت تجارب یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل یابی علی میان سیستم های رفتاری مغز و خود پنداره تحصیلی با میانجیگری کیفیت تجارب یادگیری :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر آزمون مدل یابی علی نظام های رفتاری مغز و کیفیت تجارب یادگیری با خود پنداره تحصیلی دانش آموزان پایه سوم متوسطه شهر تهران بود. این پژوهش ازنوع کاربردی و از نوع مدل معادله ساختاری بود. تعداد نمونه ۳۳۵ نفر بود که ۱۷۳ نفر دانش آموز پسر و ۱۶۲ نفر دانش آموز دختر بود و به روش خوشه ای تصادفی برگزیده شدند. با کمک پرسشنامه های خودپنداره تحصیلی دلاور ( ۱۳۷۲ )، کارور و وایت ( ۱۹۹۴ ) و نیومن ( ۱۹۹۰ ) داده ها جمع آوری شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و روش تحلیل مسیر استفاده شد. پس از تایید مدل های اندازه گیری متغیرهای نهفته و برازش مدل تابع ساختاری، نشان داد که مدل مورد آزمون، برازش مناسبی با داده ها دارد. ضمن اینکه مشخص شد متغیر کیفیت تجارب یادگیری به عنوان متغیر تعدیل کننده در بین متغیر های نظام های رفتاری مغز و خود پنداره تحصیلی عمل می کند. همچنین مشخص شد کیفیت تجارب یادگیری بر خود پنداره تحصیلی تاثیر دارد. و نظام های رفتاری بر کیفیت تجارب یادگیری و خود پنداره تحصیلی تاثیر معنادار دارد. نتایج تحلیل نشان داد میان مجموعه متغیر های پیش بین و ملاک به میزان r=0/63 همبستگی وجود دارد و مجموعه متغیرهای پیش بین توانست به میزان ۳۹/۳% از تغییرات واریانس متغیر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان را تبیین می کند. بنابرین براساس پژوهش حاضر نظام های رفتاری مغز و کیفیت تجارب یادگیری بر رشد خود پنداره تحصیلی تاثیر دارد. لیکن باید مسوولین در برنامه ریزی های آموزشی خود به این دو ویژگی توجه وافر و مخصوصی داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.