شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات بین صنعتی، تجاری و سازمانی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات بین صنعتی، تجاری و سازمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات بین صنعتی، تجاری و سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات بین صنعتی، تجاری و سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات بین صنعتی، تجاری و سازمانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مدیریت برند یک عامل مهم و حیاتی در بازاریابی محصولات و خدمات است. برندها بوسیله شرکت های تولید کننده محصولات مصرف کننده نهایی ایجاد شده اند، اما به تدریج در بازاریابی صنعتی نیز گسترش پیدا کردند. امروزه به دلیل رقابت تنگاتنگی که بین شرکت های صنعتی وجود دارد، دستیابی به یک مزیت رقابتی پایدار از اهمیت زیادی برخوردار است. سازمان های صنعتی از ارزش ویژه برند برای دستیابی به این مزیت رقابتی استفاده کرده اند. این مقاله، مفهوم ارزش ویژه کلی برند را در محیط خاصی از بازاریابی صنعتی را توصیف می کند. در واقع هدف این پژوهش، شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات بین صنعتی، تجاری و سازمانی است. این پژوهش از منظر هدف از نوع کاربردی، از نظر ماهیت داده ها از نوع کیفی و براساس روش و ماهیت از نوع توصیفی می باشد. ما با در کنار هم نهادن یافته های محققان مختلف و ترکیب آنها به نحوی که مبنایی این پژوهش را تشکیل دهند، پژوهشی عمدتا توصیفی را انجام داده ایم. پژوهش حاضر با استفاده از شیوه توصیفی- تحلیلی به بررسی تحقیقات و مقالات منتشر شده در زمینه شناسایی عوامل موثر بر ارزش کلی برند در صنعت خدمات در بازارهای بین صنعتی، تجاری و سازمانی می پردازد. در این پژوهش بیان می شود چه عواملی به طور مستقیم و غیرمستقیم بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات در بازارهای بین صنعتی، تجاری و سازمانی تاثیر می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.