بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران ( مورد کاوی: مشتریان شعب منطقه شمال شهر تهران )


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران ( مورد کاوی: مشتریان شعب منطقه شمال شهر تهران ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران ( مورد کاوی: مشتریان شعب منطقه شمال شهر تهران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران ( مورد کاوی: مشتریان شعب منطقه شمال شهر تهران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران ( مورد کاوی: مشتریان شعب منطقه شمال شهر تهران ) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش، تعیین تاثیر و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با میانجی گری کیفیت رابطه و میزان اعتماد در بانک رفاه کارگران بوده است. این پژوهش با توجه به هدف، کاربردی و از نظر چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز در زمره تحقیقات توصیفی – پیمایشی قرار دارد. برای آزمون فرضیه های تحقیق از معادلات ساختاری و برای رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان از تکنیک تاپسیس فازی استفاده شده است. براساس نتایج بدست آمده، میزان اثرگذاری عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با میانجی گری اعتماد به ترتیب اولویت: رفع تعارضات ۳۸ درصد، شایستگی ۲۶ درصد، ارتباطات ۲۴ درصد و تعهد ۲۲ درصد مستقیم می باشد. میزان اثر گذاری عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با میانجی گری کیفیت رابطه نیز به ترتیب اولویت: رفع تعارضات ۳۸ درصد، شایستگی ۲۶ درصد، ارتباطات ۲۵ درصد و تعهد ۲۲ درصد در سطح اطمینان ۹۵ درصد می باشد. در نتیجه می توان گفت متغیرهای میانجی اعتماد و کیفیت رابطه باعث افزایش میزان اثرگذاری شایستگی، ارتباطات، تعهد و رفع تعارضات در شعبات بانک رفاه می شود. همچنین با توجه به نتایج رتبه بندی به روش تاپسیس از بین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه به ترتیب اولویت بندی: تعهد، ارتباطات، رفع تعارضات و شایستگی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.