بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فوق برنامه ورزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فوق برنامه ورزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فوق برنامه ورزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فوق برنامه ورزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فوق برنامه ورزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فوق برنامه ورزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران است. پژوهش حاضر در طبقه بندی انواع روش های تحقیق، از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از نوع پیمایشی بوده و داده ها به شکل میدانی گردآوری شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران، کارکنان و مشتریان فعال است که به طور منظم از خدمات فوق برنامه ورزشی دانشگاه ها آزاد اسلامی استان مازندران استفاده می کنند. روش نمونه گیری در تحقیق حاضر از نوع تصادفی خوشه ای بود. در تحقیق حاضر از پرسشنامه محقق ساخته جهت جمع آوری اطلاعات استفاده شد. روایی محتوایی پرسش نامه از طریق نظر سنجی از خبرگان تایید شد. برای تعیین پایایی ( قابلیت اعتماد)، بین ۱۵ نفر از افراد صاحب نظر و خبره از جامعه آماری در دو مرحله توزیع گردید و پایایی ( قابلیت اعتماد) پرسشنامه، با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ داده های گردآوری شده و با استفاده از نرم افزار SPSS تایید شد. برای بررسی و پاسخگویی به پرسش ها پژوهش داده های گردآوری شده از آزمون t تک نمونه ای و برای رتبه بندی متغیرهای تحقیق از آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد مولفه های کیفیت خدمات، قیمت، توزیع، ترویج خدمات فوق برنامه ورزشی تفریحی تا چه اندازه بر وفاداری مشتریان تاثیرگذار است. متغیرهای کیفیت خدمات، توزیع، ترویج، قیمت دارای رتبه اول تا چهارم هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.