بررسی رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهرستان سراوان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهرستان سراوان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهرستان سراوان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهرستان سراوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهرستان سراوان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهرستان سراوان می باشد. جامعه آماری نامحدود می باشد و براساس جدول کرجسی مورگان، نمونه آماری ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش آزمون فریدمن استفاده شده است. با توجه به نتایج داده ها، رضایت مشتریان از بانک کشاورزی شهرستان سراوان در حد متوسط به بالا می باشد و بیشترین رضایت مندی در حوزه خدمات الکترونیکی؛ استفاده از خود پرداز بدست آمده است و کمترین میزان رضایتمندی از خدمات موبایل بانک بدست آمده است. بنابراین بانک کشاورزی شهرستان سراوان بمنظور افزایش رضایتمندی مشتریان در خدمات الکترونیکی؛ استفاده از تجهیزات جدید تر و نیز گسترش فزآینده از امکانات و اطلاعات از طریق اینترنت و فضای مجازی را در دستور کار باید قرار دهد، بویژه در ارایه خدمات موبایلی و خدمات اینترنتی. همچنین استفاده از خدمات حضوری از میانگین کل خدمات غیرحضوری ( الکترونیکی )، سطح رضایتمندی بیشتری را نشان می دهد، لذا بنظر می رسد که بانک هنوز نتوانسته است از مسیر سنتی عبور نماید. و باید دراین خصوص برنامه ریزی و اقدام نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.