بررسی رابطه احساسات و محرک های شخصی، اجتماعی، محیطی و درک از بدن بر انگیزه های خرید در زنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه احساسات و محرک های شخصی، اجتماعی، محیطی و درک از بدن بر انگیزه های خرید در زنان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه احساسات و محرک های شخصی، اجتماعی، محیطی و درک از بدن بر انگیزه های خرید در زنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه احساسات و محرک های شخصی، اجتماعی، محیطی و درک از بدن بر انگیزه های خرید در زنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه احساسات و محرک های شخصی، اجتماعی، محیطی و درک از بدن بر انگیزه های خرید در زنان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
رویکرد ذهنی خرید در زنان بسیار متفاوت از مردان می باشد. این جهت گیری های موثر بر رفتار خرید مصرف کننده، بازار گسترده ای برای بازاریابی کالا فراهم آورده است. هدف از این پژوهش بررسی عوامل شخصی، محیطی، اجتماعی و درک از بدن، بر رفتارهای خرید لباس در جامعه مصرف کننده ایران می باشد. برای دست یابی به انگیزه های موثر در خرید و عوامل اجتماعی و واکاوی ذهن مصرف کننده، در دو مرحله اطلاعات جمع آوری گردید. ابتدا پرسشنامه ای در مقیاس کوچک تری، سپس براساس فرضیه های بدست آمده پرسشنامه ی دیگری طراحی شد. اطلاعات بدست آمده در این مطالعه از بین زنان ۱۸ تا ۴۰ سال می باشد.با توجه به گستردگی تبلیغات اجتماعی و انعکاس تصویر ایده آل در ذهن زنان از محیط، رفتارهای خرید متفاوتی را مشاهده می کنیم. اعتماد بنفس ناشی از پوشش مطابق درک از بدن و عوامل تاثیر گذار محیطی و اجتماعی از فاکتورهای مهم در انتخاب می باشد. این مطالعه تاثیرات روانشناسی و روانشناختی را در تصمیمات خرید و پوشش نیازهای پنهان روانشناختی بررسی کرده است. اطلاعاتی که در این پژوهش جمع آوری شده است، از جامعه زنان در تهران می باشد. تعمیم نتایج این مطالعه به کل جامعه ایران نیازمند انجام مطالعه میدانی در تمامی شهرهای ایران می باشد.. مفاهیم کاربردی این مطالعه دارای پیامدهای مختلفی برای بازاریابان در حوزه پوشاک است. با یادگیری فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده، به موفقیت تولیدکنندگان پوشاک بیشتر کمک خواهد کرد و بازاریابی پوشاک مطابق فرهنگ اسلامی و ایرانی به طور موثرتر انجام خواهد شد. این مطالعه با تجمیع سه رویکرد روانشناسی، جامعه شناسی مصرف کننده و خودشناسی به طرح موضوع پرداخته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.